Akademia Medyczna Nauk Stosowanych i Holistycznych wcześniej Wyższa Szkoła Rehabilitacji. Nowa nazwa – nowe perspektywy

Regionalny Rozwój Uczelni

O projekcie

Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie jest realizatorem projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.


Głównym celem projektu jest podniesienie jakości kształcenia wyższego i zwiększenie szans absolwentów na rynku pracy poprzez działania rozwijające procesy zarządzania uczelnią, kompetencje i kwalifikacje 24 (18K, 6M) pracowników i 568 (336K, 232M) studentów Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie w terminie X.2019-IX.2023 r.

 W projekcie realizowane będą następujące zadania:

W ramach realizacji zadania nastąpi wyposażenie w nowoczesne informatyczne narzędzia do zarządzania, tworzenia otwartych zasobów edukacyjnych, zarządzania informacją w celu doskonalenia jakości kształcenia poprzez wyposażenie kadr administracyjnej i zarządczej w innowacyjne systemy wspierające najważniejsze procesy na Uczelni. W Wyższej Szkole Rehabilitacji zostanie wdrożony system dziekanatowy, portal pracowniczy, aplikacja mobilna.

W ramach realizacji zadania nastąpi wzmocnienie potencjału administracyjnego Uczelni poprzez podniesienie kompetencji zarządczych
24 (18K/6M) pracowników kadry administracyjnej oraz kierowniczej w zakresie umiejętności informatycznych, zarządzania informacją, organizacji pracy oraz kontroli zarządczej poprzez szkolenia z:

  • Portal pracowniczy jako nowoczesne narzędzie wsparcia procesów HR w cyklu życia pracownika w organizacji.
  • Portal pracowniczy jako nowoczesne narzędzie wsparcia procesów zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji.
  • Administrowanie portalem pracowniczym wspierającym zarządzanie kapitałem ludzkim.
  • Wykorzystanie funkcjonalności systemu dziekanatowego w procesie dydaktycznym Uczelni.
  • Wykorzystanie systemu dziekanatowego w zakresie modułu rozliczania kosztów działalności dydaktycznej i efektywnego zarządzania procesem.
  • Wykorzystanie nowoczesnych metod szybkich płatności w celu usprawnienia procesów finansowych.
  • Wykorzystanie kreatora raportów i wykresów w procesach na Uczelni.
  • Moduł obsługi prac dyplomowych wraz z zintegrowanym systemem antyplagiatowym.
  • System socjalny. Obsługa procesu stypendiów w ramach Uczelni.

W ramach realizacji zadania nastąpi dostosowanie i realizacja kształcenia na kierunku Ratownictwo Medyczne do potrzeb nowoczesnej gospodarki, poprzez zaangażowanie wykładowców, wykorzystanie rekomendacji pracodawców w przygotowanie nowych elementów dydaktyki, ukierunkowanej na wyposażenie studentów w praktyczne umiejętności, w nowym, dotychczas nie realizowanym przez Uczelnie zakresie.

W ramach realizacji zadania nastąpi dostosowanie kształcenia na kierunku Ratownictwo Medyczne do potrzeb nowoczesnej gospodarki poprzez rozbudowanie programu studiów o rozwiązania z zakresu wirtualnej rzeczywistości (VR) i symulacji medycznej.

W ramach realizacji zadania nastąpi dostosowanie i realizacja kształcenia na kierunku Fizjoterapia do potrzeb nowoczesnej gospodarki, poprzez zaangażowanie wykładowców, wykorzystanie rekomendacji pracodawców w przygotowanie nowych elementów dydaktyki, ukierunkowanej na wyposażenie studentów w praktyczne umiejętności, w nowym, dotychczas nie realizowanym przez Uczelnie zakresie.

W ramach realizacji zadania nastąpi dostosowanie kształcenia na kierunku Fizjoterapia do potrzeb nowoczesnej gospodarki poprzez rozbudowanie programu studiów o rozwiązania z zakresu wirtualnej rzeczywistości (VR), druku 3D i statystyki. Zakres rzeczowy zadania obejmie zakup rozwiązań do wirtualnej symulacji , drukarek 3D, oprogramowania statystycznego na potrzeby zajęć praktycznych i stworzenia przyszłych warunków pracy.

W ramach realizacji zadania nastąpi ukształtowanie wśród studentów kompetencji oczekiwanych przez pracodawców poprzez przeprowadzenie dla studentów ostatnich 4 semestrów kierunków studiów (Dietetyka, Psychologia Medyczna) 2 – letniego, kompleksowego programu prorozwojowego podnoszącego kompetencje w zakresie informatycznym, interpersonalnym, zawodowym i przedsiębiorczym, obejmujące warsztaty, wizyty studyjne, współpracę z pracodawcami. Każdy student weźmie udział w dopasowanych formach wsparcia dobranych na podstawie analizy bilansu kompetencji, co pozwoli na rozwinięcie u studentów kompetencji już posiadanych i zniwelowanie wykrytych dzięki bilansowi luk kompetencyjnych.

W ramach realizacji zadania nastąpi umożliwienie studentom znajomości rynku lokalnych pracodawców, w każdym z semestrów planuje się wizyty studyjne u potencjalnych pracodawców oraz spotkania z pracodawcami na terenie uczelni (warsztaty, konsultacje indywidualne).

Projekt otrzymał dofinansowanie w kwocie 7 792 025,49 zł. Wartość projektu to 8 033 015,98 zł.
Projekt jest współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych – konkurs nr POWR.03.05.00-IP.08-00-REG/18 na Zintegrowane Programy Uczelni na rzecz Rozwoju Regionalnego.
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mogą ulec zmianie, jeżeli dokonane zostaną zmiany w dokumentacji stanowiącej podstawę realizacji projektu. Realizator projektu o każdej zmianie informował będzie za pomocą niniejszej strony.

Szkolenia dla administracji i kadry zarządzającej

Czas trwania [godz.]: 24
5.01, 7.01 i 8.01.2021 | 1-2.02.2021 w godz. 8-12 [ONLINE]

Czas trwania [godz.]: 8
27.04.2022 / 11.04.2022

Czas trwania [godz.]: 8
16.09.2020 godz. 9-16
12.04.2022

Czas trwania [godz.]: 8
30.03.2022 / 13.04.2022

Czas trwania: 16 godz.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do środowiska programu IBM SPSS Statistics / PS IMAGO PRO.
  2. Tworzenie struktur plików danych.
  3. Pobieranie danych z różnych źródeł (Excel, plik tekstowy, bazy danych i inne).
  4. Łączenie danych z różnych plików.
  5. Operacje na danych, agregacja, wybór obserwacji do analizy, podział zbioru danych na podzbiory, wyliczanie wartości globalnych.
  6. Transformacje zmiennych, tworzenie nowych zmiennych, czyszczenie zbiorów danych.
  7. Wprowadzenie do podstawowych technik analiz danych – analiza rozkładu jednej zmiennej z użyciem tabel i wykresów.
  8. Praca w oknie raportów oraz interpretacja wyników analiz.
  9. Podstawowe techniki raportowania:
    • wykresy prezentacyjne (mapa kontyngencji, wykresy: szeregu, tabelowe, kaskadowe, mapa drzewa itp.),
    • wykresy typu dashboard (tarcza, kostki planu, strzałki i światła)
    • prezentacja na mapach Polski (podział na województwa i powiaty).
  10. Przenoszenie wyników do PS IMAGO Designer.

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Pobieranie danych w różnych formatach.
  • Tworzenie i opis zbiorów danych.
  • Łączenie danych pochodzących z różnych źródeł.
  • Przygotowanie danych do analizy.
  • Podstawowe techniki raportowania.
  • Edycja raportów.

Czas trwania: 24 godziny.

Program szkolenia:

  1. Automatyzacja pracy z programem – wprowadzenie.
  2. Przekształcanie danych przy pomocy języka poleceń.
  3. Zaawansowane transformacje danych (pętle, zestawienia warunkowe).
  4. Tworzenie makropoleceń.
  5. Automatyzacja raportowania z wykorzystaniem PS IMAGO PRO:
    • eksport obiektów wynikowych do PS IMAGO Designer
    • projektowanie i składanie raportu w PS IMAGO Designer
  6. Tworzenie harmonogramu dla zadania generowania raportu z wykorzystaniem PS IMAGO Process

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Automatyzacja zadań powtarzalnych oraz procesów analitycznych
  • Umiejętność korzystania z zaawansowanych opcji przekształcania danych
  • Wypracowanie własnych rozwiązań w pracy z danymi
  • Umiejętność efektywnej pracy z językiem poleceń
  • Umiejętność tworzenia złożonych zestawień warunkowych i ujęcie ich w makrodefinicje
  • Tworzenie raportów powtarzalnych i ich automatyczna aktualizacja

Czas trwania: 16 godz.

Program szkolenia:

  • Wprowadzenie do wykorzystania języka Python w IBM SPSS Statistics / PS IMAGO PRO
  • Podstawy języka Python
  • Drzewo obiektów (klas Pythona) i ich charakterystyka:
    • instancja aplikacji IBM SPSS Statistics – SpssClient,
    • zbiór danych – SpssDataDoc,
    • okno edytora danych – SpssDataUI,
    • edytor poleceń – SpssSyntaxDoc,
    • edytor raportów – SpssOutputDoc,
    • drzewo elementów raportu – OutputItemList,
    • element raportu – SpssOutputItem,
    • tabela przestawna – SpssPivotTable,
    • obszar danych tabeli przestawnej – SpssDataCells,
    • obszar etykiet i kolumn tabeli przestawnej – SpssLabels,
    • panel przestawiania tabeli przestawnej – SpssPivotMgr.
  • Praktyczne wykorzystanie obiektów IBM SPSS Statistics / PS IMAGO PRO:
    • sterowanie przepływem analiz,
    • dynamiczne budowanie poleceń syntaxu,
    • ukrywanie bądź usuwanie niepożądanych elementów raportu: uwag, tytułów, ostrzeżeń, czy poszczególnych tabel,
    • zmiana wartości i formatowanie wybranych komórek tabel przestawnych,
    • zamiana miejscami wierszy i kolumn w tabeli przestawnej (polepszenie percepcji tabel wynikowych),
    • sterowanie pracą w architekturze klient-serwer (automatyczne nawiązywanie połączenia z serwerem obliczeniowym).

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Zapoznanie z językiem Python
  • Poznanie struktury obiektów IBM SPSS Statistics
  • Poznanie zasad tworzenia i działania autoskryptów
  • Umiejętność budowy skryptów edytujących raporty wynikowe
  • Wiedza umożliwiająca efektywne łączenie poleceń syntaxu i skryptów Pythona
  • Umiejętność tworzenia własnych interfejsów w programie IBM SPSS Statistics/PS IMAGO PRO

Czas trwania: 16 godziny.

Program szkolenia:

  1. Wykorzystanie statystyki w procesie podejmowania decyzji – wprowadzenie.
  2. Szacowanie z wykorzystaniem miar tendencji centralnej.
  3. Miary rozproszenia a wykorzystanie miar tendencji centralnej.
  4. Ocena rozkładu zmiennej.
  5. Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi (skorelowane zmienne V-Cramera).
  6. Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi ilościowymi.
  7. Analiza współzależności pomiędzy zmienną ilościową a zmienną jakościową.
  8. Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi jakościowymi (Istotne zmienne CHAID).
  9. Gdy jedna zmienna wyjaśniająca to za mało – krótkie wprowadzenie do technik wielowymiarowych.

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Analiza jednej zmiennej opis i wizualizacja jej rozkładu
  • Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi
  • Wykorzystanie miar siły związku
  • Testowanie hipotez statystycznych

Czas trwania: 24 godziny.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do analizy regresji liniowej – cel analizy i przykładowe obszary zastosowań
  2. Analiza korelacji – przypomnienie podstawowych pojęć
  3. Regresja liniowa dwóch zmiennych
  4. Założenia regresji liniowej
  5. Uogólnianie modelu regresji zbudowanego w oparciu o próby losowe
  6. Regresja liniowa wielu zmiennych
  7. Wprowadzanie zmiennych nominalnych do analizy regresji
  8. Regresja logistyczna
  9. Założenia regresji logistycznej
  10. Interpretacja wyników regresji logistycznej
  11. Predykcja z wykorzystaniem regresji logistycznej
  12. Ocena jakości modelu poprzez krzywe ROC
  13. Analiza dyskryminacyjna
  14. Założenia analizy dyskryminacyjnej i problemy z nimi związane
  15. Interpretacja wyników analizy dyskryminacyjnej
  16. Wykorzystanie analizy dyskryminacyjnej do klasyfikacji nowych wartości

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Przygotowanie danych na potrzeby konkretnych technik analitycznych
  • Zapoznanie z procesem konstruowania modeli z wykorzystaniem takich technik jak: regresja liniowa, regresja
  • logistyczna, analiza dyskryminacyjna
  • Prawidłowe wnioskowanie na podstawie uzyskanych wyników
  • Umiejętność przewidywania wartości zmiennej zależnej na podstawie zestawu predyktorów
  • Ocena skuteczności modeli predykcyjnych

Czas trwania: 24 godziny.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do wizualizacji informacji z analiz ilościowych.
  2. Wykorzystanie gotowych typów wykresów.
  3. Tworzenie i interpretacja wykresów statystycznych (róża Nightingale, wykres tabelowy).
  4. Zaawansowane formy wizualizacji (wykres Marimekko, wiolinowy, diagram Sankeya).
  5. Raportowanie tabelaryczne jako jedna z podstawowych form.
  6. Praca w interfejsie konstruktora tabel – omówienie i przykłady zastosowania.
  7. Statystyki podsumowujące i praca ze zmiennymi.
  8. Zaawansowane aspekty budowy tabel.
  9. Tworzenie różnych typów tabel.
  10. Personalizacja wyglądu tabeli oraz automatyzacja procesu przygotowania raportów tabelarycznych.
  11. Dashboard, czyli kokpity biznesowe – wprowadzenie.
  12. Wizualizacja informacji (tarcza, kostki planu, strzałki i światła).
  13. Od tabel i wykresów do raportu – wprowadzenie.
  14. Projektowanie i składanie raportów w PS IMAGO Designer,
  15. Publikacja raportów masowych w PS IMAGO Portal.

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Zapoznanie z zasadami wizualizacji informacji pochodzących z analiz ilościowych
  • Umiejętność doboru formy wizualizacji w zależności od rodzaju komunikowanej informacji
  • Wiedza na temat typowych błędów popełnianych przy wizualizacji
  • Umiejętność projektowania i budowania własnych typów wizualizacji w postaci tabel i wykresów
  • Umiejętność wykorzystania zbudowanych szablonów wizualizacji w raportach powtarzalnych
  • Umiejętność tworzenia dashboardów
  • Umiejętność projektowania i składania raportów

Czas trwania: 16 godz.

Program szkolenia:

  1. Drzewa decyzyjne – wprowadzenie.
  2. Dobór predyktorów oraz kategoryzacja danych z wykorzystaniem procedury: Istotne zmienne CHAID
  3. Interpretacja wyników drzewa.
  4. Zasady budowy drzew klasyfikacyjnych CHAID.
  5. Zasady budowy drzew klasyfikacyjnych CRT.
  6. Wykorzystanie drzew klasyfikacyjnych do przewidywania.
  7. Zaawansowane zagadnienia budowy drzew klasyfikacyjnych.
  8. Zasady budowy drzew regresyjnych CRT.
  9. Sieci neuronowe – wprowadzenie.
  10. Interpretacja wyników i ocena skuteczności sieci do danych.
  11. Zasady budowy sieci typu wielowarstwowy perceptron.
  12. Wielowarstwowy perceptron a sieci RBF – podobieństwa i różnice.
  13. Porównanie skuteczności klasyfikacji z wykorzystaniem drzew klasyfikacyjnych i sieci neuronowych.

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Przygotowanie danych na potrzeby konkretnych technik analitycznych
  • Zapoznanie z procesem konstruowania modeli z wykorzystaniem takich technik jak: sieci neuronowe i drzewa decyzyjne
  • Prawidłowe wnioskowanie na podstawie uzyskanych wyników
  • Umiejętność przewidywania wartości zmiennej zależnej na podstawie zestawu predyktorów
  • Ocena skuteczności modeli predykcyjnych

Czas trwania: 16 godzin.

Program szkolenia:

  1. Predykcja – wprowadzenie.
  2. Proste metody analizy zmienności w czasie.
  3. Analiza szeregów czasowych – wprowadzenie. Prognozowanie i symulacja na podstawie liniowego modelu ekonometrycznego.
  4. Wykorzystanie zaawansowanych wizualizacji – wykres szeregu (sezonowość, zdarzenia losowe, ewolucja wartości).
  5. Funkcje trendu jako szczególny przypadek modelu ekonometrycznego.
  6. Model addytywny i multiplikatywny wahań sezonowych.
  7. Modele ARIMA – prognozowanie.
  8. Metody wyrównywania wykładniczego – prognozowanie.

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Wiedza z zakresu diagnostyki danych za pomocą właściwych statystyk oraz różnych metod wizualizacji
  • Umiejętność budowy prognoz za pomocą technik wygładzania wykładniczego oraz metody ARIMA
  • Umiejętność uwzględniania w budowanych modelach sezonowości oraz dodatkowych zmiennych
  • Ocena jakości budowanych prognoz
  • Zapoznanie ze sposobami aktualizacji budowanych prognoz
  • Celem szkoleń jest zapoznanie Uczestników z aspektami dotyczącymi zaawansowanej analizy danych z uwzględnieniem kwestii teoretycznych jak i zadań praktycznych. Oczekuje się przygotowania i przeprowadzenia ćwiczeń do wykonania przez uczestników w trakcie szkolenia.

Statystyka podaje, że ponad połowa z nas cierpi na przeciążenia układu nerwowego w wyniku nagromadzenia kryzysów, zaburzenia lękowe, depresje. To rozkalibrowanie układu nerwowego powoduje włączenie na stałe mechanizmu obrony polegającego na ciągłym wydzielaniu kortyzolu i innych glikokortykoidów do krwi. Wbudowany system wykrywania zagrożenia stale włączony odwraca uwagę ciała i umysłu od procesów pamięciowych, uczenia się, więzi społecznych i tym samym zdrowia. Zrozumienie, że, paleta zachowań studentów, wykładowców, pracowników uczelni ma podłoże biologiczne, że, jest uzależniona od parametrów fizjologicznych jest ważne, aby skutecznie się komunikować i stwarzać za pomocą neurocepcji bezpieczeństwa warunki dla pracy / pracy naukowej. To, co robimy, w jaki sposób się komunikujemy, jak zachowuje się nasze działo ma źródło w możliwościach układu nerwowego na dany moment.
Brak świadomości i dbałości o kondycję psychofizyczną prowadzi z czasem do osłabienia zdolności dostrzegania możliwości i potrzeb innych ludzi i reagowania na nie, ponieważ zmniejszają się zasoby umożliwiające empatyczną odpowiedź naszego ciała.
Szkolenie ma na celu podniesienie świadomości i kompetencji w obszarze radzenia sobie ze stresem w spowodowanego pandemią. Efektem szkolenia jest nabycie świadomości i kompetencji w zakresie zrozumienia mechanizmów stresu, auto-diagnozy oraz znalezieniu optymalnych dla siebie sposobów radzenia sobie ze stresem Zwiększenie komfortu osobistego podczas pracy i polepszenie jej wyników. Zdobycie wiedzy z zakresu, jakie są psychofizyczne następstwa stresu, jakie czynniki osobowościowe i życiowe wpływają na naszą odporność na stres, jak przekształcić stres w wyzwanie, czyli jak zmienić naszą percepcję, czyli jak zmniejszyć ilość stresu w naszym życiu i odnaleźć wewnętrzną równowagę w czasach trwającej pandemii.

Czas trwania: 8 godzin dydaktycznych

Zakres tematyczny szkolenia:

  1. Sprzyjanie psychice w sytuacji kryzysu i poczuciu zagrożenia – teoria i praktyka. Efekt złotowłosej, czyli jak znaleźć złoty środek
  2. Dobrostan, jako stan działania, a nie stan bycia. Strategie radzenia sobie z przedłużającym się stresem
    ◦ kapitalizacja pozytywnych emocji
    ◦ metoda czerwonej kartki
    ◦ metoda guzika czterodziurkowego – 4 strefy dobrostanu
    ◦ wdzięczność i biochemia oksytocyny i innych neuroprzekaźników
  3. Wstęp do diagnozy funkcjonalnej- model działania mózgu i budowanie świadomości i wiedzy, że zachowanie to efekt działania wielu czynników
    ◦ profile dominacji
    ◦ system reprezentacji zmysłów i ich wpływ na komunikację i przekaz
    ◦ inteligencje wielorakie
  4. Budowanie relacji, czyli wzięcie odpowiedzialności za relacje. Co znaczy być przywódcą, czyli osobą odpowiedzialną za relacje? Redefinicja. Różne rodzaje przywództwa czy przywództwo na różne czasy?
    ◦ model poziomów relacyjnych
  5. Neurobiologia interpersonalna i neurony lustrzane – co to są relacje i dlaczego relacje są tak ważne? Imperatywem biologicznym naszego gatunku jest „bycie razem”, czyli relacje. Imperatyw biologiczny – czym jest i co oznacza?
  6. Martin Seligman, omówienie badań na temat predyspozycji do depresji w świetle komunikacji własnej i zakresu interpretowanych i ocenianych przez siebie wydarzeń i osiągnięć
  7. Zarządzanie stresem – postawa lidera ma wpływ na cały zespół.
  8. Neurocepcja bezpieczeństwa i neurocepcja niebezpieczeństwa, czyli wpływ stresu na „efektywność zespołu”” i co sprzyja jej tworzeniu? Indywidualne strategie w tworzeniu bezpiecznego środowiska pracy i nauki – codzienne zarządzanie operacyjne i tworzenie rozwiązań na miarę wymagających potrzeb.
  9. Empatia, jako narzędzie pracy
  10. Wypalenie zawodowe, czym jest i jak się chronić w czasach kryzysu

Blok I. Polska a polityki rozwojowe UE – programowanie rozwoju – aktywne wdrażanie polityki spójności(30 godz.)

  • Wykład organizacyjny i inauguracyjny (2 godz.)
  • Polityka spójności – doświadczenia i realizacja w przyszłości (14 godz.)
  • Fundusze unijne dla obszarów wiejskich (14 godz.)

Blok II. Perspektywy wykorzystania funduszy unijnych w ramach Wieloletnie ramy finansowe 2021–2027 (30 godz.)

  • Priorytety polityki spójności na lata 2021–2027 (10 godz.)
    Nowe instrumenty finansowe i podział środków – w tym interwencja realizowana poza polityką spójności (10 godz.)
    Pozycja Polski i nowe zasady finansowania na lata 2021–2027 (10 godz.)

Blok III. Praktyczne aspekty pozyskiwania, zarządzania i rozliczania funduszy unijnych (90 godz.)

  • Zarządzanie cyklem projektu wg metodyki zarządzania projektami europejskimi (14 godz.)
  • Warunki i zasady udzielania pomocy publicznej (14 godz.)
  • Aplikowanie o środki z EFS (projekty „miękkie”) (28 godz.)
  • Analiza kosztów/korzyści. Przygotowanie studium wykonalności w projekcie unijnym (14 godz.)
  • Zasady przygotowania biznesplanu w projektach unijnych (20 godz.)

Blok IV. Administrowanie projektami unijnymi (promocja, zamówienia publiczne, monitoring i ewaluacja, rozliczanie, kontrola, najczęstsze nieprawidłowości) (40 godz.)

  • Informacja i promocja w ramach projektu finansowanego ze środków UE (4 godz.)
  • Zamówienia publiczne w projektach finansowanych ze środków UE (8 godz.)
  • Zasady księgowania wydatków związanych z przyznaną pomocą z uwzględnieniem wszystkich
  • podmiotów, które mogą ubiegać się o wsparcie w ramach działań finansowanych z funduszy UE, w tym przygotowanie wniosku o płatność. Rozliczanie projektu. (14 godz.)
  • Monitoring i ewaluacja programów i projektów (4 godz.)
  • Trwałość i kontrola w projektach i programach finansowanych z funduszy UE (4 godz.)
  • Nieprawidłowości w realizacji projektów finansowanych ze źródeł UE (6 godz.)

Blok V. Seminarium dyplomowe i egzaminy (2 godz.)

  • Konsultacje prac dyplomowych, egzamin połówkowy i końcowy (2 godz.)

Razem: 192 godz.

Czas trwania:

  • 2 dni (16 dydaktycznych)*
  • w godz. 9.00-16.00

*jedna godzina dydaktyczna = 45 minut

Szkolenie odbędzie się w formule stacjonarnej.

  • Co różni grupę od zespołu – od jajek do omleta
  • Jak rozwija się zespół?
  • Jak dobrać „właściwego człowieka na właściwe miejsce”?
  • Jaka jest rola lidera w pracy zespołu?
  • Jakie role pozytywne i negatywne pełnią członkowie zespołu?
  • Jakie cele ma mój zespół i jak je realizuje?
  • Co wpływa na efektywność prac zespołu?
  • Jak komunikuje się zespół?
  • Jak zespół podejmuje decyzje i rozwiązuje problemy?
  • Czy zespół mądrych może być głupi – efekt Apollo
  • Konflikty w zespole – rzecz nieunikniona?
  • Co motywuje ludzi indywidualnie, a co grupowo?

Listopad – Maj

PROGRAM SZKOLENIA FERS EFS Plus dla uczelni wyższych. Nowy okres programowania UE na l. 2021-2027 szanse i wyzwania

DZIEŃ 1 godz. 9.30 15.00

  • Dokumenty programowe FERS EFS Plus
  • Kwalifikowalność wydatków
  • Okres kwalifikowalności wydatków
  • Wydatki niekwalifikowalne
  • Koszty bezpośrednie i koszty pośrednie
  • Cross-financing w projektach FERS EFS Plus
  • Personel projektu
  • Zatrudnianie i wynagradzanie
  • Wykonawcy projektu
  • Zasada konkurencyjności
  • Projekty partnerskie w FERS EFS Plus
  • Uproszczone metody kwalifikowania wydatków
  • Reguła proporcjonalności
  • Trwałość projektów FERS EFS Plus

DZIEŃ 2 godz. 9.30 15.00

  • Dostosowanie oferty podmiotów systemu szkolnictwa wyższego do potrzeb rozwoju gospodarczego oraz zielonej i cyfrowej transformacji
  • Rozwój oferty uczelni w zakresie uczenia się dorosłych
  • Umiędzynarodowienie podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki
  • Zapewnienie osobom z niepełnosprawnościami możliwości skorzystania z oferty szkolnictwa wyższego
  • Wsparcie dla uczelni medycznych
  • Uczestnicy projektów FERS EFS Plus
  • Zasady wyboru projektów FERS EFS Plus
  • Zasady równościowe w projektach FERS EFS Plus
  • Standard minimum
  • Standardy dostępności
  • Mechanizm racjonalnych usprawnień

Szkolenia dla dydaktyków

Czas trwania: 16 godz.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do środowiska programu IBM SPSS Statistics / PS IMAGO PRO.
  2. Tworzenie struktur plików danych.
  3. Pobieranie danych z różnych źródeł (Excel, plik tekstowy, bazy danych i inne).
  4. Łączenie danych z różnych plików.
  5. Operacje na danych, agregacja, wybór obserwacji do analizy, podział zbioru danych na podzbiory, wyliczanie wartości globalnych.
  6. Transformacje zmiennych, tworzenie nowych zmiennych, czyszczenie zbiorów danych.
  7. Wprowadzenie do podstawowych technik analiz danych – analiza rozkładu jednej zmiennej z użyciem tabel i wykresów.
  8. Praca w oknie raportów oraz interpretacja wyników analiz.
  9. Podstawowe techniki raportowania:
    • wykresy prezentacyjne (mapa kontyngencji, wykresy: szeregu, tabelowe, kaskadowe, mapa drzewa itp.),
    • wykresy typu dashboard (tarcza, kostki planu, strzałki i światła)
    • prezentacja na mapach Polski (podział na województwa i powiaty).
  10. Przenoszenie wyników do PS IMAGO Designer.

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Pobieranie danych w różnych formatach.
  • Tworzenie i opis zbiorów danych.
  • Łączenie danych pochodzących z różnych źródeł.
  • Przygotowanie danych do analizy.
  • Podstawowe techniki raportowania.
  • Edycja raportów.

Czas trwania: 24 godziny.

Program szkolenia:

  1. Automatyzacja pracy z programem – wprowadzenie.
  2. Przekształcanie danych przy pomocy języka poleceń.
  3. Zaawansowane transformacje danych (pętle, zestawienia warunkowe).
  4. Tworzenie makropoleceń.
  5. Automatyzacja raportowania z wykorzystaniem PS IMAGO PRO:
    • eksport obiektów wynikowych do PS IMAGO Designer
    • projektowanie i składanie raportu w PS IMAGO Designer
  6. Tworzenie harmonogramu dla zadania generowania raportu z wykorzystaniem PS IMAGO Process

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Automatyzacja zadań powtarzalnych oraz procesów analitycznych
  • Umiejętność korzystania z zaawansowanych opcji przekształcania danych
  • Wypracowanie własnych rozwiązań w pracy z danymi
  • Umiejętność efektywnej pracy z językiem poleceń
  • Umiejętność tworzenia złożonych zestawień warunkowych i ujęcie ich w makrodefinicje
  • Tworzenie raportów powtarzalnych i ich automatyczna aktualizacja

Czas trwania: 16 godz.

Program szkolenia:

  • Wprowadzenie do wykorzystania języka Python w IBM SPSS Statistics / PS IMAGO PRO
  • Podstawy języka Python
  • Drzewo obiektów (klas Pythona) i ich charakterystyka:
    • instancja aplikacji IBM SPSS Statistics – SpssClient,
    • zbiór danych – SpssDataDoc,
    • okno edytora danych – SpssDataUI,
    • edytor poleceń – SpssSyntaxDoc,
    • edytor raportów – SpssOutputDoc,
    • drzewo elementów raportu – OutputItemList,
    • element raportu – SpssOutputItem,
    • tabela przestawna – SpssPivotTable,
    • obszar danych tabeli przestawnej – SpssDataCells,
    • obszar etykiet i kolumn tabeli przestawnej – SpssLabels,
    • panel przestawiania tabeli przestawnej – SpssPivotMgr.
  • Praktyczne wykorzystanie obiektów IBM SPSS Statistics / PS IMAGO PRO:
    • sterowanie przepływem analiz,
    • dynamiczne budowanie poleceń syntaxu,
    • ukrywanie bądź usuwanie niepożądanych elementów raportu: uwag, tytułów, ostrzeżeń, czy poszczególnych tabel,
    • zmiana wartości i formatowanie wybranych komórek tabel przestawnych,
    • zamiana miejscami wierszy i kolumn w tabeli przestawnej (polepszenie percepcji tabel wynikowych),
    • sterowanie pracą w architekturze klient-serwer (automatyczne nawiązywanie połączenia z serwerem obliczeniowym).

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Zapoznanie z językiem Python
  • Poznanie struktury obiektów IBM SPSS Statistics
  • Poznanie zasad tworzenia i działania autoskryptów
  • Umiejętność budowy skryptów edytujących raporty wynikowe
  • Wiedza umożliwiająca efektywne łączenie poleceń syntaxu i skryptów Pythona
  • Umiejętność tworzenia własnych interfejsów w programie IBM SPSS Statistics/PS IMAGO PRO

Czas trwania: 16 godziny.

Program szkolenia:

  1. Wykorzystanie statystyki w procesie podejmowania decyzji – wprowadzenie.
  2. Szacowanie z wykorzystaniem miar tendencji centralnej.
  3. Miary rozproszenia a wykorzystanie miar tendencji centralnej.
  4. Ocena rozkładu zmiennej.
  5. Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi (skorelowane zmienne V-Cramera).
  6. Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi ilościowymi.
  7. Analiza współzależności pomiędzy zmienną ilościową a zmienną jakościową.
  8. Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi jakościowymi (Istotne zmienne CHAID).
  9. Gdy jedna zmienna wyjaśniająca to za mało – krótkie wprowadzenie do technik wielowymiarowych.

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Analiza jednej zmiennej opis i wizualizacja jej rozkładu
  • Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi
  • Wykorzystanie miar siły związku
  • Testowanie hipotez statystycznych

Czas trwania: 24 godziny.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do analizy regresji liniowej – cel analizy i przykładowe obszary zastosowań
  2. Analiza korelacji – przypomnienie podstawowych pojęć
  3. Regresja liniowa dwóch zmiennych
  4. Założenia regresji liniowej
  5. Uogólnianie modelu regresji zbudowanego w oparciu o próby losowe
  6. Regresja liniowa wielu zmiennych
  7. Wprowadzanie zmiennych nominalnych do analizy regresji
  8. Regresja logistyczna
  9. Założenia regresji logistycznej
  10. Interpretacja wyników regresji logistycznej
  11. Predykcja z wykorzystaniem regresji logistycznej
  12. Ocena jakości modelu poprzez krzywe ROC
  13. Analiza dyskryminacyjna
  14. Założenia analizy dyskryminacyjnej i problemy z nimi związane
  15. Interpretacja wyników analizy dyskryminacyjnej
  16. Wykorzystanie analizy dyskryminacyjnej do klasyfikacji nowych wartości

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Przygotowanie danych na potrzeby konkretnych technik analitycznych
  • Zapoznanie z procesem konstruowania modeli z wykorzystaniem takich technik jak: regresja liniowa, regresja
  • logistyczna, analiza dyskryminacyjna
  • Prawidłowe wnioskowanie na podstawie uzyskanych wyników
  • Umiejętność przewidywania wartości zmiennej zależnej na podstawie zestawu predyktorów
  • Ocena skuteczności modeli predykcyjnych

Czas trwania: 24 godziny.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do wizualizacji informacji z analiz ilościowych.
  2. Wykorzystanie gotowych typów wykresów.
  3. Tworzenie i interpretacja wykresów statystycznych (róża Nightingale, wykres tabelowy).
  4. Zaawansowane formy wizualizacji (wykres Marimekko, wiolinowy, diagram Sankeya).
  5. Raportowanie tabelaryczne jako jedna z podstawowych form.
  6. Praca w interfejsie konstruktora tabel – omówienie i przykłady zastosowania.
  7. Statystyki podsumowujące i praca ze zmiennymi.
  8. Zaawansowane aspekty budowy tabel.
  9. Tworzenie różnych typów tabel.
  10. Personalizacja wyglądu tabeli oraz automatyzacja procesu przygotowania raportów tabelarycznych.
  11. Dashboard, czyli kokpity biznesowe – wprowadzenie.
  12. Wizualizacja informacji (tarcza, kostki planu, strzałki i światła).
  13. Od tabel i wykresów do raportu – wprowadzenie.
  14. Projektowanie i składanie raportów w PS IMAGO Designer,
  15. Publikacja raportów masowych w PS IMAGO Portal.

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Zapoznanie z zasadami wizualizacji informacji pochodzących z analiz ilościowych
  • Umiejętność doboru formy wizualizacji w zależności od rodzaju komunikowanej informacji
  • Wiedza na temat typowych błędów popełnianych przy wizualizacji
  • Umiejętność projektowania i budowania własnych typów wizualizacji w postaci tabel i wykresów
  • Umiejętność wykorzystania zbudowanych szablonów wizualizacji w raportach powtarzalnych
  • Umiejętność tworzenia dashboardów
  • Umiejętność projektowania i składania raportów

Czas trwania: 16 godz.

Program szkolenia:

  1. Drzewa decyzyjne – wprowadzenie.
  2. Dobór predyktorów oraz kategoryzacja danych z wykorzystaniem procedury: Istotne zmienne CHAID
  3. Interpretacja wyników drzewa.
  4. Zasady budowy drzew klasyfikacyjnych CHAID.
  5. Zasady budowy drzew klasyfikacyjnych CRT.
  6. Wykorzystanie drzew klasyfikacyjnych do przewidywania.
  7. Zaawansowane zagadnienia budowy drzew klasyfikacyjnych.
  8. Zasady budowy drzew regresyjnych CRT.
  9. Sieci neuronowe – wprowadzenie.
  10. Interpretacja wyników i ocena skuteczności sieci do danych.
  11. Zasady budowy sieci typu wielowarstwowy perceptron.
  12. Wielowarstwowy perceptron a sieci RBF – podobieństwa i różnice.
  13. Porównanie skuteczności klasyfikacji z wykorzystaniem drzew klasyfikacyjnych i sieci neuronowych.

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Przygotowanie danych na potrzeby konkretnych technik analitycznych
  • Zapoznanie z procesem konstruowania modeli z wykorzystaniem takich technik jak: sieci neuronowe i drzewa decyzyjne
  • Prawidłowe wnioskowanie na podstawie uzyskanych wyników
  • Umiejętność przewidywania wartości zmiennej zależnej na podstawie zestawu predyktorów
  • Ocena skuteczności modeli predykcyjnych

Czas trwania: 16 godzin.

Program szkolenia:

  1. Predykcja – wprowadzenie.
  2. Proste metody analizy zmienności w czasie.
  3. Analiza szeregów czasowych – wprowadzenie. Prognozowanie i symulacja na podstawie liniowego modelu ekonometrycznego.
  4. Wykorzystanie zaawansowanych wizualizacji – wykres szeregu (sezonowość, zdarzenia losowe, ewolucja wartości).
  5. Funkcje trendu jako szczególny przypadek modelu ekonometrycznego.
  6. Model addytywny i multiplikatywny wahań sezonowych.
  7. Modele ARIMA – prognozowanie.
  8. Metody wyrównywania wykładniczego – prognozowanie.

Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:

  • Wiedza z zakresu diagnostyki danych za pomocą właściwych statystyk oraz różnych metod wizualizacji
  • Umiejętność budowy prognoz za pomocą technik wygładzania wykładniczego oraz metody ARIMA
  • Umiejętność uwzględniania w budowanych modelach sezonowości oraz dodatkowych zmiennych
  • Ocena jakości budowanych prognoz
  • Zapoznanie ze sposobami aktualizacji budowanych prognoz
  • Celem szkoleń jest zapoznanie Uczestników z aspektami dotyczącymi zaawansowanej analizy danych z uwzględnieniem kwestii teoretycznych jak i zadań praktycznych. Oczekuje się przygotowania i przeprowadzenia ćwiczeń do wykonania przez uczestników w trakcie szkolenia.
  1. Zasady działania technologii VR, charakteryzacja różnych modeli gogli VR oraz odmiennych typów kontrolerów VR ze wskazaniem dzielących je różnic.
  2. Opis komputera wykorzystywanego do symulacji.
  3. Zasady użytkowania kontrolerów VR oraz gogli VR.
  4. Najważniejsze zasady przygotowania i wytyczania bezpiecznej przestrzeni dla użytkowników symulatora oraz sposób konfiguracji sprzętu.
  5. Struktura komunikacyjna platformy edukacyjnej z symulatorami wykorzystującymi technologię wirtualnej rzeczywistości.
  6. Ogólna funkcjonalność aplikacji Triage w wersji dla prowadzącego zajęcia.
  7. Budowa i edycja scenariusza w edytorze aplikacji Triage.
  8. Budowa i edycja postaci poszkodowanego w edytorze aplikacji Triage.
  9. Importowanie scenariuszy symulacji na platformę edukacyjną oraz zarządzanie scenariuszami.
  10. Ogólna funkcjonalność aplikacji Triage w wersji dla studenta.
  11. Uruchamianie symulatora VR za pośrednictwem platformy edukacyjnej z konta studenta.
  12. Prezentacja przykładowej symulacji prowadzonej z wykorzystaniem gogli oraz kontrolerów VR.
  13. Prezentacja raportu końcowego symulacji oraz raportu publikowanego na platformie edukacyjnej na koncie nauczyciela.
  14. Praca własna z symulatorem VR
  15. Podsumowanie szkolenia.

Program szkolenia

  1. Zasady działania technologii VR, charakteryzacja różnych modeli gogli VR oraz odmiennych typów kontrolerów VR ze wskazaniem dzielących je różnic.
  2. Opis komputera wykorzystywanego do symulacji.
  3. Zasady użytkowania kontrolerów VR oraz gogli VR.
  4. Najważniejsze zasady przygotowania i wytyczania bezpiecznej przestrzeni dla użytkowników symulatora oraz sposób konfiguracji sprzętu.
  5. Sposób uruchamiania aplikacji 3D Organon Anatomy oraz 3D Organon VR Anatomy.
  6. Sterowanie w aplikacji 3D Organon Anatomy oraz 3D Organon VR Anatomy.
  7. Ogólna funkcjonalność aplikacji 3D Organon Anatomy oraz 3D Organon VR Anatomy.
  8. Prezentacja układów anatomicznych dostępnych w aplikacji.
  9. Prezentacja pozostałych funkcjonalności aplikacji – takich jak animacje, układy topograficzne, modele mikroskopowe.
  10. Podsumowanie szkolenia.

Czas trwania 18 godz.

Tematyka szkolenia:

  1. wprowadzenie do symulacji medycznej i środowiska zajęć – rodzaje zajęć symulacyjnych i zasady ich realizacji;
  2. dobór efektów uczenia się do nauczania metodami symulacji medycznej;
  3. omówienie zasad tworzenia scenariuszy symulacji medyczne;
  4. omówienie zasad prowadzenia prebriefingu i debriefingu;
  5. organizacja oraz problematyka planowania zajęć niskiej, pośredniej oraz wysokiej wierności;
  6. zapoznanie z funkcjonowaniem, organizacją oraz wyposażeniem centrum symulacji medycznej;
  7. zapoznanie się z funkcjonalnością i podstawami obsługi symulatorów medycznych (osoby dorosłej, dziecka oraz
  8. noworodka/niemowlęcia;
  9. udział w symulacjach medycznych z zakresu BLS i ALS.
  10. Praktyczne ćwiczenia symulacji medycznej

Czas trwania 24 godz.

Tematyka szkolenia:

  1. metoda 4 kroków (pokaz i omówienie) i inne metody prowadzenia warsztatów w zakresie ratownictwa medycznego,
  2. debriefing sztuka przekazywania informacji zwrotnej,
  3. warunki prowadzenia zajęć z wykorzystaniem symulacji pośredniej i wysokiej wierności,
  4. ćwiczenia prowadzenia scenariusza symulacyjnego
  5. egzamin OSCE,
  6. ćwiczenia- prowadzenie egzaminu OSCE

Czas trwania 18 godz.

Tematyka szkolenia:

  1. wstęp do symulacji medycznej w stanach zagrożenia życia w zakresie podstawowym,
  2. debriefing w symulacji medycznej w stanach zagrożenia życia,
  3. warunki prowadzenia zajęć symulacji medycznej w stanach zagrożenia życia,
  4. ćwiczenia – prowadzenie scenariuszy symulacyjnych w stanach zagrożenia życia.

Czas trwania 24 godz.

Tematyka szkolenia:

  1. wstęp do symulacji medycznej w stanach zagrożenia życia w zakresie rozszerzonym,
  2. symulacja medyczna niskiej wierności w stanach zagrożenia życia,
  3. symulacja medyczna pośredniej wierności w stanach zagrożenia życia,
  4. symulacja medyczna wysokiej wierności w stanach zagrożenia życia,
  5. egzamin OSCE w obszarze stanów zagrożenia życia,
  6. ćwiczenia prowadzenie scenariuszy symulacyjnych w stanach zagrożenia życia

Czas trwania 18 godz.

Tematyka szkolenia:

  1. wstęp do symulacji medycznej w badaniu fizykalnym zakres podstawowy ,
  2. debriefing w symulacji medycznej w badaniu fizykalnym,
  3. warunki prowadzenia zajęć symulacji medycznej w badaniu fizykalnym,
  4. ćwiczenia prowadzenie scenariuszy symulacyjnych w badaniu fizykalnym

Czas trwania 24 godz.

Tematyka szkolenia:

  1. wstęp do symulacji medycznej w badaniu fizykalnym zakres rozszerzony,
  2. symulacja medyczna niskiej wierności w badaniu fizykalnym,
  3. symulacja medyczna pośredniej wierności w badaniu fizykalnym,
  4. symulacja medyczna wysokiej wierności w badaniu fizykalnym,
  5. egzamin OSCE w obszarze badania fizykalnego,
  6. ćwiczenia prowadzenie scenariuszy symulacyjnych w badaniu fizykalnym

Czas trwania 18 godz.

Tematyka szkolenia:

  1. metody wykorzystania symulacji medycznej w pracy ze studentem,
  2. profesjonalizm w edukacji medycznej,
  3. wykorzystanie e-learningu w pracy ze studentem w symulacji medycznej,
  4. aspekty psychologiczne prowadzenia zajęć ze studentem metodą symulacji medycznej,
  5. pacjent standaryzowany w symulacji medycznej,
  6. ćwiczenia studia przypadków pracy ze studentem z wykorzystaniem symulacji medycznej.

Program szkolenia
Czas trwania 24 godz.

Tematyka szkolenia:

Dzień 1 (8h)

I. Wykład – podstawy druku 3D

  • Druku 3D w technologii FDM
  • Inne technologie druku 3D
  • Materiały w druku 3D
  • Obróbka wykończeniowa wydruków 3D
  • Najczęstsze błędy w druku 3D
  • Zastosowania druku 3D w medycynie

II. Ćwiczenia – omówienie procesu druku 3D

III. Ćwiczenia – przygotowanie drukarki 3D, monitorowanie i
weryfikacja procesu druku 3D

IV. Ćwiczenia – podstawy projektowania pod druk 3D w programie Fusion 360

Dzień 2 (8h)

I. Wykład – ustawienia w Slicerze

II. Ćwiczenia – praca w Slicerze

  • Ustawienie orientacji modelu w komorze roboczej
  • Rozmieszczenie
  • Skalowanie
  • Odbicie Lustrzane
  • Generowanie struktur podporowych
  • Parametry druku 3D

III. Ćwiczenia – postprocessing wydruków 3D

  • mechaniczna obróbka powierzchniowa
  • rozpuszczanie struktur podporowych z BVOH/PVA
  • chemiczna obróbka wykończeniowa powierzchni

IV. Ćwiczenia – przetwarzanie pliku DICOM na model 3D cz.1 tkanki twarde

Dzień 3 (8h)

I. Ćwiczenia – przetwarzanie pliku DICOM na model 3D cz.2 – tkanki miękkie

II. Ćwiczenia – podstawy skanowania 3D

III. Ćwiczenia – obsługa programu do edycji plików STL

IV. Ćwiczenia – projektowanie i druk 3D w branży medycznej:

  • projektowanie ortezy na podstawie skanu 3D
  • projektowanie implantu na podstawie modelu 3D kości
  • projektowanie i druk 3D formy pod odlewanie próżniowe mózgu
2-3.09.2021

Na szkolenie zaplanowane są następujące terminy: (w godzinach 9:00 – 16:00)
23-24.05.2022
25-26.05.2022
30-31.05.2022
01-02.06.2022
29-30.06.2022

Statystyka podaje, że ponad połowa z nas cierpi na przeciążenia układu nerwowego w wyniku nagromadzenia kryzysów, zaburzenia lękowe, depresje. To rozkalibrowanie układu nerwowego powoduje włączenie na stałe mechanizmu obrony polegającego na ciągłym wydzielaniu kortyzolu i innych glikokortykoidów do krwi. Wbudowany system wykrywania zagrożenia stale włączony odwraca uwagę ciała i umysłu od procesów pamięciowych, uczenia się, więzi społecznych i tym samym zdrowia. Zrozumienie, że, paleta zachowań studentów, wykładowców, pracowników uczelni ma podłoże biologiczne, że, jest uzależniona od parametrów fizjologicznych jest ważne, aby skutecznie się komunikować i stwarzać za pomocą neurocepcji bezpieczeństwa warunki dla pracy / pracy naukowej. To, co robimy, w jaki sposób się komunikujemy, jak zachowuje się nasze działo ma źródło w możliwościach układu nerwowego na dany moment.
Brak świadomości i dbałości o kondycję psychofizyczną prowadzi z czasem do osłabienia zdolności dostrzegania możliwości i potrzeb innych ludzi i reagowania na nie, ponieważ zmniejszają się zasoby umożliwiające empatyczną odpowiedź naszego ciała.
Szkolenie ma na celu podniesienie świadomości i kompetencji w obszarze radzenia sobie ze stresem w spowodowanego pandemią. Efektem szkolenia jest nabycie świadomości i kompetencji w zakresie zrozumienia mechanizmów stresu, auto-diagnozy oraz znalezieniu optymalnych dla siebie sposobów radzenia sobie ze stresem Zwiększenie komfortu osobistego podczas pracy i polepszenie jej wyników. Zdobycie wiedzy z zakresu, jakie są psychofizyczne następstwa stresu, jakie czynniki osobowościowe i życiowe wpływają na naszą odporność na stres, jak przekształcić stres w wyzwanie, czyli jak zmienić naszą percepcję, czyli jak zmniejszyć ilość stresu w naszym życiu i odnaleźć wewnętrzną równowagę w czasach trwającej pandemii.

Czas trwania: 8 godzin dydaktycznych

Zakres tematyczny szkolenia:

  1. Sprzyjanie psychice w sytuacji kryzysu i poczuciu zagrożenia – teoria i praktyka. Efekt złotowłosej, czyli jak znaleźć złoty środek
  2. Dobrostan, jako stan działania, a nie stan bycia. Strategie radzenia sobie z przedłużającym się stresem
    ◦ kapitalizacja pozytywnych emocji
    ◦ metoda czerwonej kartki
    ◦ metoda guzika czterodziurkowego – 4 strefy dobrostanu
    ◦ wdzięczność i biochemia oksytocyny i innych neuroprzekaźników
  3. Wstęp do diagnozy funkcjonalnej- model działania mózgu i budowanie świadomości i wiedzy, że zachowanie to efekt działania wielu czynników
    ◦ profile dominacji
    ◦ system reprezentacji zmysłów i ich wpływ na komunikację i przekaz
    ◦ inteligencje wielorakie
  4. Budowanie relacji, czyli wzięcie odpowiedzialności za relacje. Co znaczy być przywódcą, czyli osobą odpowiedzialną za relacje? Redefinicja. Różne rodzaje przywództwa czy przywództwo na różne czasy?
    ◦ model poziomów relacyjnych
  5. Neurobiologia interpersonalna i neurony lustrzane – co to są relacje i dlaczego relacje są tak ważne? Imperatywem biologicznym naszego gatunku jest „bycie razem”, czyli relacje. Imperatyw biologiczny – czym jest i co oznacza?
  6. Martin Seligman, omówienie badań na temat predyspozycji do depresji w świetle komunikacji własnej i zakresu interpretowanych i ocenianych przez siebie wydarzeń i osiągnięć
  7. Zarządzanie stresem – postawa lidera ma wpływ na cały zespół.
  8. Neurocepcja bezpieczeństwa i neurocepcja niebezpieczeństwa, czyli wpływ stresu na „efektywność zespołu”” i co sprzyja jej tworzeniu? Indywidualne strategie w tworzeniu bezpiecznego środowiska pracy i nauki – codzienne zarządzanie operacyjne i tworzenie rozwiązań na miarę wymagających potrzeb.
  9. Empatia, jako narzędzie pracy
  10. Wypalenie zawodowe, czym jest i jak się chronić w czasach kryzysu

Warsztaty odbywają się na wyjeździe.
W ramach warsztatów zapewniony jest nocleg i wyżywienie.

Cele Letnich warsztatów Symulacji Medycznej

  • Podczas warsztatów niskiej, pośredniej i wysokiej wierności, prowadzący przedstawią bloki tematyczne przygotowane pod przedmioty i nowości w medycynie.
  • Sesje tematyczne warsztatów oferują pogłębienie wybranych zagadnień jak i praktyczne ich wykorzystanie.

Bezpłatne szkolenia dla studentów

DLA KOGO?

Szkolenie skierowane jest do studentów studiów niestacjonarnych 1 stopnia kierunku „Psychologia Medyczna” oraz 1 i 2 stopnia kierunku „Dietetyka”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.

Podczas warsztatu dowiesz się więcej na temat:

  • Czym jest asertywność, czym różni się od agresji i manipulacji?
  • Co nas powstrzymuje przed przyjęciem postawy asertywnej?
  • Auto-diagnozy – zrozumienie przyczyn i przekonań, które blokowały asertywne zachowania
  • Umiejętności radzenia sobie z trudnymi pacjentami oraz wzmocnienie pewności siebie
  • Redukcji stresu w kontaktach z pacjentem

CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  1. Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
  2. Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
  3. Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście  do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
  4. Przyjdź na szkolenie

Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749

DLA KOGO?

Szkolenie skierowane jest do studentów wszystkich kierunków WSR, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.

Podczas warsztatu dowiesz się więcej na temat:

  • Czym jest stres (jako reakcja fizjologiczna i psychiczna)?
  • Jakie są psychofizyczne następstwa stresu?
  • Jakie czynniki osobowościowe i życiowe wpływają na naszą odporność na stres?
  • Auto-diagnozy oraz znalezienie optymalnych dla siebie sposobów radzenia sobie ze stresem
  • Zwiększenia komfortu osobistego podczas pracy i polepszenia jej wyników

O MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  1. Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
  2. Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
  3. Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście  do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
  4. Przyjdź na szkolenie

Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749

DLA KOGO?

Szkolenie skierowane jest do studentów wszystkich kierunków WSR, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.

Podczas warsztatu dowiesz się więcej na temat:

  • Na czym polega wypalenie zawodowe i jakie są jego symptomy
  • Jacy ludzie są najbardziej podatni na wypalenie zawodowe
  • Co jako pracownik mogę zrobić, aby nie wpaść w wypalenie zawodowe?
  • Co jako szef mogę zrobić, aby zmniejszyć prawdopodobieństwo wypalenia zawodowego wśród pracowników?
  • Mechanizmów wypalenia zawodowego
  • Auto-diagnozy oraz znalezieniu optymalnych dla siebie sposobów radzenia sobie z wypaleniem zawodowym
  • Zwiększenia komfortu osobistego podczas pracy i polepszenia jej wyników

O MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  1. Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
  2. Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
  3. Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście  do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
  4. Przyjdź na szkolenie

Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749

DLA KOGO?

Szkolenie skierowane jest do studentów wszystkich kierunków WSR, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.

Podczas warsztatu dowiesz się więcej na temat:

  • Przygotowywania danych do przeprowadzenia analizy
  • Tworzenia zestawień
  • Wykorzystywania różnych funkcji Excel
  • Dokonywania analizy i oceny danych
  • Wykonywania prognozy i symulacji
  • Wykorzystywania scenariuszy
  • Przeprowadzania analiz z wykorzystaniem tabeli przestawnej

O MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  1. Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
  2. Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
  3. Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście  do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
  4. Przyjdź na szkolenie

Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749

DLA KOGO?

Szkolenie skierowane jest do studentów studiów niestacjonarnych 1 i 2 stopnia kierunku „Dietetyka”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.

Podczas szkolenia dowiesz się więcej na temat:

  • Wskazań i przeciwwskazań stosowania diety ketogennej
  • Powikłań diety ketogennej
  • Badań, jakie są konieczne do wykonania przed wprowadzeniem i w trakcie prowadzenia diety
  • Diety bogatotłuszczowej

O MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  1. Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
  2. Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
  3. Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście  do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
  4. Przyjdź na szkolenie

Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749

DLA KOGO?

Szkolenie skierowane jest do studentów wszystkich kierunków WSR, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.

Podczas szkolenia dowiesz się więcej na temat:

  • Zasad podejmowania działalności gospodarczej w Polsce
  • Zakładania działalności gospodarczej przez osoby fizyczne
  • Zakładania spółki cywilnej
  • Zakładania spółki jawnej
  • Księgowości w firmie
  • Identyfikowania otoczenia zewnętrznego przedsiębiorstwa
  • Wybierania lokalizacji firmy
  • Ustalania struktury towarów i planowania oferty handlowej
  • Prowadzenia asortymentacji i różnicowania asortymentu
  • Marketingu – wybrane zagadnienia
  • Sporządzania biznesplanu

CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  1. Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
  2. Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
  3. Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście  do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
  4. Przyjdź na szkolenie

Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749

DLA KOGO?

Szkolenie skierowane jest do studentów wszystkich kierunków WSR, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.

Podczas szkolenia dowiesz się więcej na temat:

  • Ochrony danych osobowych w kontekście prawnym
  • Dopuszczalności przetwarzania medycznych danych osobowych
  • Prawa osób, których dane osobowe są przetwarzane
  • Obowiązków związanych z zabezpieczeniem danych osobowych
  • Odpowiedzialności za naruszenie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
  • Praktyki ochrony danych w sektorze medycznym

O MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  1. Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
  2. Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
  3. Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście  do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
  4. Przyjdź na szkolenie

Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749

DLA KOGO?

Szkolenie skierowane jest do studentów studiów niestacjonarnych 1 i 2 stopnia kierunku „Dietetyka”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.

Podczas szkolenia dowiesz się więcej na temat:

  • Immunologicznej nietolerancji pokarmów
  • Alergenów pokarmowych
  • Alergii krzyżowej
  • Diagnostyki alergii pokarmowej – zasad oraz podstaw interpretacji wyników badań
  • Objawów alergii – od zespołu alergii jamy ustnej po wstrząs anafilaktyczny

O MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  1. Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
  2. Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
  3. Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście  do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
  4. Przyjdź na szkolenie

Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749

Wizyty studyjne i spotkania z pracodawcami

WSR serdecznie zaprasza studentów kierunku „Dietetyka” do udziału w wizytach studyjnych realizowanych w ramach projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”.
Udział w wizytach studyjnych jest całkowicie bezpłatny!

DLA KOGO?

Wizyty studyjne skierowane są do studentów studiów niestacjonarnych 1 i 2 stopnia kierunku „Dietetyka”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry

DLACZEGO WARTO?

  • poznasz realia i warunki pracy w zawodzie dietetyka w różnych placówkach
  • poznasz organizacji pracy placówek
  • porównasz realia zajęć na uczelniach z realiami placówki
  • wzbogacisz doświadczenie zawodowego, które będziesz mógł później wykorzystać w pracy
  • zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, kwestii organizacyjnych, formalności urzędowych

SZCZEGÓŁY WIZYT STUDYJNYCH:

  • Jedna wizyta studyjna trwa 8 godzin dydaktycznych.
  • Wizyty odbywają się w kameralnych grupach, maksymalnie 3 studentów.
  • Planowana liczba wizyt dla jednej grupy – 3 wizyty w ciągu roku
  • W związku z sytuacją epidemiologiczną część wizyt może odbywać się w formie on-line.

Placówki w których będą odbywały się wizyty studyjne:

  1. ABS-MED Alicja Beata Syc
    ul. Aluzyjna 25C, 03-149 Warszawa

    Gabinet dietetyczny prowadzony przez naszą absolwentkę Alicję Beatę Syc, która na co dzień pracuje również jako dietetyk w Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Ponadto
    Pani Alicja prowadzi także badania krajowego rynku usług dietetycznych pod kątem budowania przewagi konkurencyjnej przez jego uczestników.
    Strona internetowa: www.abs-med.com

  2. USŁUGI REHABILITACYJNE “PIOTRUŚ PAN” Piotr Pawlak

    Gabinet prowadzony przez Aleksandrę Żyłę – Pawlak, która od ponad 10 lat pracuje również jako dietetyk w Instytucie Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Prowadzi zajęcia ze studentami (Warszawski Uniwersytet Medyczny, SGGW, Wyższa Szkoła Rehabilitacji). Jest autorką publikacji naukowych i prelegentem konferencji oraz warsztatów szkoleniowych.
    Instagram: Aleksandra_Zyla_Pawlak
  3. Fitloader On Road Dietetyk Julia Nowak
    ul. Lechicka 29/11 02-156 Warszawa
    Adres gabinetu w którym odbywa się wizyta studyjna: ul. Grójecka 40a/39 02-320 Warszawa

    Gabinet dietetyki klinicznej oraz psychodietetyki skupiony wokół zaburzeń glukozowo-insulinowych, hormonalnych oraz zaburzeń odżywiania, szczególnie związanych z kompulsywnym objadaniem i wybiórczością pokarmową.

    Prowadzony przez absolwentkę Wyższej Szkoły Rehabilitacji, magister dietetyki, jedną z założycieli Polskiego Związku Zawodowego Dietetyków, wykładowcę akademickiego, instruktora sportowego z wieloletnim doświadczeniem w pracy online oraz stacjonarnie z pacjentami pełnoletnimi.

    strona www: www.julianowak.pl
    instagram: fitloader.on.road
    fanpage: Fitloader on road
    znany lekarz: www.znanylekarz.pl
    booksy: fitloaderonroad.booksy.com

Placówki w ramach swojej działalności zajmują się szeroko pojętym żywieniem człowieka osób chorych, osób zdrowym, poradnictwem dietetycznym

TERMINY WIZYT

LPNAZWA PLACÓWKITERMINY WIZYT
1ABS-MED Alicja Beata SycTerminy w trakcie ustalaniaTerminy w trakcie ustalaniaTerminy w trakcie ustalaniaTerminy w trakcie ustalania
2USŁUGI REHABILITACYJNE
“PIOTRUŚ PAN” Piotr Pawlak
Terminy w trakcie ustalaniaTerminy w trakcie ustalaniaTerminy w trakcie ustalaniaTerminy w trakcie ustalania
3Fitloader On Road Dietetyk Julia Nowak15.03.2023
godz. 12-18
22.03.2023
godz. 12-18
29.03.2023
godz. 12-18

05.04.2023
godz. 12-18

CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA WIZYTY STUDYJNE?

  • Zgłoś się na wizyty studyjne telefonicznie 22 535 01 56 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
  • Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
  • Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały obligatoryjnie dostarcz do Biura Projektów WSR, pokój nr 10
  • wyślij pocztą na adres Uczelni z dopiskiem Biuro Projektów Unijnych
  • dostarcz osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 10
  • Weź udział w wizytach w zdeklarowanych terminach

Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 535 01 56 lub 795 347 749

WSR serdecznie zaprasza studentów kierunku „Dietetyka” do udziału w spotkaniach z pracodawcami realizowanych w ramach projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”.

Udział w spotkaniach jest całkowicie bezpłatny!

DLA KOGO?

Wizyty studyjne skierowane są do studentów studiów niestacjonarnych 1 i 2 stopnia kierunku „Dietetyka”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry

DLACZEGO WARTO?

  • zapoznasz się z rynkiem pracy, już na etapie studiów będziesz mógł ukształtować swoją ścieżkę rozwoju zawodowego
  • poznasz potrzeby i oczekiwania potencjalnych, przyszłych pracodawców
  • zwiększysz wiedzę na temat komunikacji niewerbalnej wg badań pokolenie Z ma problemu z
    komunikacją niewerbalną
  • poznasz realia dotyczących zawodu dietetyka (konieczność podnoszenia kwalifikacji, nauki przez całe życie)
  • zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, tworzenia analizy SWOT, kwestii organizacyjnych gabinetu/poradni, formalności urzędowych związanych z otworzeniem gabinetu

SZCZEGÓŁY SPOTKAŃ Z PRACODAWCAMI „TARGÓW PRACY”

Miejsce spotkań WSR
Czas trwania do 6 godzin
Założenia;
3 godziny prelekcji pracodawców + indywidualne konsultacje eksperckie rozmowy z wybranych pracodawcą face to face)

Grupa studentów maks. 15 osób
W przypadku dużego zainteresowania wśród studentów liczba osób może ulec zmianie.
W związku z sytuacją epidemiologiczną spotkania mogą odbywać się w formie on-line.

Prelegenci w ramach spotkań z pracodawcami:

  1. ABS-MED Alicja Beata Syc
    ul. Aluzyjna 25C, 03-149 Warszawa
    Gabinet dietetyczny prowadzony przez naszą absolwentkę Alicję Beatę Syc, która na co dzień pracuje również jako dietetyk w Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Ponadto
    Pani Alicja prowadzi także badania krajowego rynku usług dietetycznych pod kątem budowania przewagi konkurencyjnej przez jego uczestników.
    Strona internetowa: www.abs-med.com
  2. USŁUGI REHABILITACYJNE „PIOTRUŚ PAN” Piotr Pawlak
    Gabinet prowadzony przez Aleksandrę Żyłę – Pawlak, która od ponad 10 lat pracuje również jako dietetyk w Instytucie Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Prowadzi zajęcia ze studentami (Warszawski Uniwersytet Medyczny, SGGW, Wyższa Szkoła Rehabilitacji). Jest autorką publikacji naukowych i prelegentem konferencji oraz warsztatów szkoleniowych.
    Instagram: Aleksandra_Zyla_Pawlak
  3. Fitloader On Road Dietetyk Julia Nowak
    ul. Lechicka 29/11 02-156 Warszawa

    Gabinet dietetyki klinicznej oraz psychodietetyki skupiony wokół zaburzeń glukozowo-insulinowych, hormonalnych oraz zaburzeń odżywiania, szczególnie związanych z kompulsywnym objadaniem i wybiórczością pokarmową.

    Prowadzony przez absolwentkę Wyższej Szkoły Rehabilitacji, magister dietetyki, jedną z założycieli Polskiego Związku Zawodowego Dietetyków, wykładowcę akademickiego, instruktora sportowego z wieloletnim doświadczeniem w pracy online oraz stacjonarnie z pacjentami pełnoletnimi.

    strona www: www.julianowak.pl
    instagram: fitloader.on.road
    fanpage: Fitloader on road
    znany lekarz: www.znanylekarz.pl
    booksy: fitloaderonroad.booksy.com

TERMIN SPOTKANIA

CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SPOTKANIE Z PRACODAWCAMI?

  • Zgłoś się na spotkanie telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
  • Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
  • Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl,  a oryginały obligatoryjnie dostarcz do Biura Projektów WSR, pokój nr 3
    • wyślij pocztą na adres Uczelni z dopiskiem Biuro Projektów Unijnych
    • dostarcz osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3 jak Uczelnia będzie funkcjonowała w trybie stacjonarnym)
  • Przyjdź na spotkanie

Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749

WSR serdecznie zaprasza studentów kierunku psychologia medyczna do udziału w wizytach studyjnych realizowanych w ramach projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”.

Udział w wizytach studyjnych jest całkowicie bezpłatny!

DLA KOGO?

Wizyty studyjne skierowane są do studentów studiów niestacjonarnych 1 i 2 stopnia kierunku „Psychologia medyczna”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry

DLACZEGO WARTO?

  • poznasz realia i warunki pracy w zawodzie psychologa w różnych placówkach
  • poznasz organizacji pracy placówek
  • porównasz realia zajęć na uczelniach z realiami placówki
  • wzbogacisz doświadczenie zawodowego, które będziesz mógł później wykorzystać w pracy
  • zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, kwestii organizacyjnych, formalności urzędowych

SZCZEGÓŁY WIZYT STUDYJNYCH:

  • Jedna wizyta studyjna trwa 8 godzin dydaktycznych.
  • Wizyty odbywają się w kameralnych grupach, maksymalnie 3 studentów.
  • Planowana liczba wizyt dla jednej grupy – 3 wizyty w ciągu roku
  • W związku z sytuacją epidemiologiczną część wizyt może odbywać się w formie on-line.

Placówki w których będą odbywały się wizyty studyjne:

  1. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Młodych z Zapalnymi Chorobami Tkanki Łącznej
    “3majmy się razem”
    ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa

    Stowarzyszenie “3majmy się razem” zostało założone w 2008 roku przez osoby, które zachorowały w dzieciństwie lub młodości, a teraz, jako osoby dorosłe, chcą aktywnie wspierać chorych reumatycznie: dzieci, młodzież, młodych dorosłych oraz ich rodziny.
    Misją Stowarzyszenia jest niesienie pomocy chorym i ich rodzinom odnaleźć się w niełatwej sytuacji i wspierać dążenia młodych do uzyskania m.in. samodzielności, pracy, założenia rodziny.
    Strona internetowa: www.3majmysierazem.pl

  2. ICDefibrylatorzy – Stowarzyszenie na rzecz osób ze wszczepionymi urządzeniami kardiologicznymi
    Sektor 3
    ul. Legnicka 65
    54-206 Wrocław

    Stowarzyszenie ICDefibrylatorzy o sobie:
    Jesteśmy grupą pacjentów ze wszczepionymi urządzeniami kardiologicznymi, którzy chcieli robić coś więcej. Nie obce nam była niewiedza, pytania, niepewność. W 2012 roku na Facebooku powstała grupa wsparcia o nazwie ICDefibrylatorzy. Z roku na rok przybywało nowych ludzi szukających informacji, wsparcia i zrozumienia. Z czasem pojawił się pomysł, aby zacząć działać szerzej, mieć możliwość dotarcia do jak największej ilości osób, zaczęliśmy opowiadać o nas naszym lekarzom, którzy bardzo dobrze przyjęli inicjatywne integracji pacjentów.Zaczęliśmy organizować początkowo małe, kilkunastoosobowe zjazdy – teraz po latach dzięki współpracy z lekarzami na naszych corocznych spotkaniach jest możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy, zadania pytań specjalistom z kardiologii, uzyskanie pomocy psychologicznej, oraz przede wszystkim ważna jest integracja tych małych i starszych pacjentów.

    Naszą misją jest pomoc wszystkim, niezależnie od wieku, uświadamianie społeczeństwa, że choroby serca to nie tylko domena osób starszych, że ze stymulatorem czy kardiowerterem-defibrylatorem można normalnie żyć, pracować, podróżować i spełniać marzenia.
    Strona internetowa: www.icd.org.pl

  3. Stowarzyszenie Katolicki Ruch Antynarkotyczny KARAN
    Ruch KARAN powstał w 1987 r. Stowarzyszenie Katolicki Ruch Antynarkotyczny KARAN to kontynuacja i rozszerzenie działań Ruchu. Swoją działalność zarejestrowało w maju 1992 roku. Obie inicjatywy zapoczątkował ksiądz dr Bronisław Paweł Rosik – Pallotyn.

    Stowarzyszenie KARAN jest organizacją pożytku publicznego, która zajmuje się promocją zdrowego stylu życia, przeciwdziałaniem występowaniu wszelkich dysfunkcji społecznych w środowisku dzieci i młodzieży, w tym głównie uzależnieniu od różnego rodzaju środków zmieniających świadomość.

    KARAN jest pierwszą i największą organizacją pozarządową o profilu katolickim, nastawioną na wszechstronną i systemową pomoc osobom uzależnionym od środków zmieniających świadomość, a także dzieciom i członkom rodzin w kryzysie, niewydolnych wychowawczo.

    Praca na rzecz osób dotkniętych problemem uzależnienia od substancji i zachowań jest niezwykle ważna. Uzależnienia są dziś bardzo ważnym problemem społecznym. Młodzi ludzie coraz częściej sięgają po narkotyki nie zdając sobie często w pełni sprawy z bolesnych konsekwencji tej decyzji. Celem Stowarzyszenia KARAN jest przestrzegać przed uzależnieniem, ale także pomagać w wyjściu z nałogu, dawać wsparcie potrzebującym oraz poszerzać wiedzę, świadomość, motywację do zmiany jakości życia.

    Strona internetowa www.karan.pl

TERMINY WIZYT

Nazwa placówkiTerminy
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Młodych
z Zapalnymi Chorobami Tkanki Łącznej “3majmy się razem”
3.07.2022 godz. 9-15
9.07.2022 godz. 9-15
17.07.2022 godz. 9-15
23.07.2022 godz. 9-15
31.07.2022 godz. 9-15
ICDefibrylatorzy – Stowarzyszenie na rzecz osób
ze wszczepionymi urządzeniami kardiologicznymi
Nowe terminy już wkrótce
Stowarzyszenie Katolicki Ruch Antynarkotyczny KARANNowe terminy już wkrótce


CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA WIZYTY STUDYJNE?

  • Zgłoś się na wizyty studyjne telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
  • Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
  • Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały obligatoryjnie dostarcz do Biura Projektów WSR, pokój nr 3
    • wyślij pocztą na adres Uczelni z dopiskiem Biuro Projektów Unijnych
    • dostarcz osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3
  • Weź udział w wizytach w zdeklarowanych terminach

Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749

WSR serdecznie zaprasza studentów kierunku psychologia medyczna do udziału w spotkaniach z pracodawcami realizowanych w ramach projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”.

Udział w spotkaniach jest całkowicie bezpłatny!

DLA KOGO?

Wizyty studyjne skierowane są do studentów studiów niestacjonarnych 1 stopnia kierunku „Psychologia medyczna”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry

DLACZEGO WARTO?

  • zapoznasz się z rynkiem pracy, już na etapie studiów będziesz mógł ukształtować swoją ścieżkę rozwoju zawodowego
  • poznasz potrzeby i oczekiwania potencjalnych, przyszłych pracodawców
  • zwiększysz wiedzę na temat komunikacji niewerbalnej
  • poznasz realia dotyczących zawodu psychologa (konieczność podnoszenia kwalifikacji, nauki przez całe życie)
  • zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, tworzenia analizy SWOT, kwestii organizacyjnych gabinetu/poradni, formalności urzędowych związanych z otworzeniem gabinetu

SZCZEGÓŁY SPOTKAŃ Z PRACODAWCAMI „TARGÓW PRACY”
Miejsce spotkań WSR
Czas trwania do 6 godzin
Założenia;
3 godziny prelekcji pracodawców + indywidualne konsultacje eksperckie rozmowy z wybranych pracodawcą face to face)

Grupa studentów maks. 15 osób
W przypadku dużego zainteresowania wśród studentów liczba osób może ulec zmianie.
W związku z sytuacją epidemiologiczną spotkania mogą odbywać się w formie on-line.

Prelegenci w ramach spotkań z pracodawcami:

  1. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Młodych z Zapalnymi Chorobami Tkanki Łącznej
    “3majmy się razem”
    ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
    Stowarzyszenie “3majmy się razem” zostało założone w 2008 roku przez osoby, które zachorowały w dzieciństwie lub młodości, a teraz, jako osoby dorosłe, chcą aktywnie wspierać chorych reumatycznie: dzieci, młodzież, młodych dorosłych oraz ich rodziny.
    Misją Stowarzyszenia jest niesienie pomocy chorym i ich rodzinom odnaleźć się w niełatwej sytuacji i wspierać dążenia młodych do uzyskania m.in. samodzielności, pracy, założenia rodziny.
    Strona internetowa: www.3majmysierazem.pl
  2. ICDefibrylatorzy – Stowarzyszenie na rzecz osób ze wszczepionymi urządzeniami kardiologicznymi
    Sektor 3
    ul. Legnicka 65
    54-206 Wrocław

    Stowarzyszenie ICDefibrylatorzy o sobie:
    Jesteśmy grupą pacjentów ze wszczepionymi urządzeniami kardiologicznymi, którzy chcieli robić coś więcej. Nie obce nam była niewiedza, pytania, niepewność. W 2012 roku na Facebooku powstała grupa wsparcia o nazwie ICDefibrylatorzy. Z roku na rok przybywało nowych ludzi szukających informacji, wsparcia i zrozumienia. Z czasem pojawił się pomysł, aby zacząć działać szerzej, mieć możliwość dotarcia do jak największej ilości osób, zaczęliśmy opowiadać o nas naszym lekarzom, którzy bardzo dobrze przyjęli inicjatywne integracji pacjentów.

    Zaczęliśmy organizować początkowo małe, kilkunastoosobowe zjazdy – teraz po latach dzięki współpracy z lekarzami na naszych corocznych spotkaniach jest możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy, zadania pytań specjalistom z kardiologii, uzyskanie pomocy psychologicznej, oraz przede wszystkim ważna jest integracja tych małych i starszych pacjentów.

    Naszą misją jest pomoc wszystkim, niezależnie od wieku, uświadamianie społeczeństwa, że choroby serca to nie tylko domena osób starszych, że ze stymulatorem czy kardiowerterem-defibrylatorem można normalnie żyć, pracować, podróżować i spełniać marzenia.
    Strona internetowa: www.icd.org.pl

  3. Stowarzyszenie Katolicki Ruch Antynarkotyczny KARAN
    Ruch KARAN powstał w 1987 r. Stowarzyszenie Katolicki Ruch Antynarkotyczny KARAN to kontynuacja i rozszerzenie działań Ruchu. Swoją działalność zarejestrowało w maju 1992 roku. Obie inicjatywy zapoczątkował ksiądz dr Bronisław Paweł Rosik – Pallotyn.

    Stowarzyszenie KARAN jest organizacją pożytku publicznego, która zajmuje się promocją zdrowego stylu życia, przeciwdziałaniem występowaniu wszelkich dysfunkcji społecznych w środowisku dzieci i młodzieży, w tym głównie uzależnieniu od różnego rodzaju środków zmieniających świadomość.

    KARAN jest pierwszą i największą organizacją pozarządową o profilu katolickim, nastawioną na wszechstronną i systemową pomoc osobom uzależnionym od środków zmieniających świadomość, a także dzieciom i członkom rodzin w kryzysie, niewydolnych wychowawczo.

    Praca na rzecz osób dotkniętych problemem uzależnienia od substancji i zachowań jest niezwykle ważna. Uzależnienia są dziś bardzo ważnym problemem społecznym. Młodzi ludzie coraz częściej sięgają po narkotyki nie zdając sobie często w pełni sprawy z bolesnych konsekwencji tej decyzji. Celem Stowarzyszenia KARAN jest przestrzegać przed uzależnieniem, ale także pomagać w wyjściu z nałogu, dawać wsparcie potrzebującym oraz poszerzać wiedzę, świadomość, motywację do zmiany jakości życia.

    Strona internetowa www.karan.pl

TERMIN SPOTKANIA

  • termin zostanie podany wkrótce

CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SPOTKANIE Z PRACODAWCAMI?

  • Zgłoś się na wizyty studyjne telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
  • Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
  • Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały obligatoryjnie dostarcz do Biura Projektów WSR, pokój nr 3
    • wyślij pocztą na adres Uczelni z dopiskiem Biuro Projektów Unijnych
    • dostarcz osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3
  • Weź udział w wizytach w zdeklarowanych terminach

Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749

WSR serdecznie zaprasza studentów kierunku „Fizjoterapia” do udziału w wizytach studyjnych realizowanych w ramach projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”.

Udział w wizytach studyjnych jest całkowicie bezpłatny!

DLA KOGO?

Wizyty studyjne skierowane są do studentów studiów niestacjonarnych i stacjonarnych 4 i 5 roku Fizjoterapii, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.

DLACZEGO WARTO?

  • poznasz realia i warunki pracy w zawodzie fizjoterapeuty w różnych placówkach
  • poznasz organizacji pracy placówek
  • skonfrontujesz wiedzę zdobyta podczas zajęć na uczelniach z realiami pracy placówkach
  • wzbogacisz doświadczenie zawodowego, które będziesz mógł później wykorzystać w pracy
  • zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, kwestii organizacyjnych, formalności urzędowych

SZCZEGÓŁY WIZYT STUDYJNYCH:

  • Jedna wizyta studyjna trwa 8 godzin dydaktycznych
  • Wizyty odbywają się w kameralnych grupach, maksymalnie 3 studentów
  • Planowana liczba wizyt dla jednej grupy – 1 wizyta maksymalnie 3 wizyty w ciągu roku
  • W związku z sytuacją epidemiologiczną część wizyt może odbywać się w formie on-line

Placówki w których będą odbywały się wizyty studyjne:

  1. Ośrodek Rehabilitacji NESTOR to ośrodek opiekuńczo – rehabilitacyjny, całodobowa placówka zapewniająca opiekę osobom w każdym wieku osobom z różnymi schorzeniami neurologicznymi, schorzeniami ortopedycznymi oraz po urazach i zabiegach operacyjnych. Ośrodek Rehabilitacji NESTOR, znajduje się w cichym zakątku starego Mokotowa, z łatwym dojazdem, parkingiem i całodobową ochroną.
    Jest to placówka medyczna wyspecjalizowana w rehabilitacji Pacjentów Neurologicznych, Pacjentów po zabiegach ortopedycznych, operacjach, ale też zajmujemy się rehabilitacją i aktywizacją Osób Starszych. Osób z Otępieniem Starczym nieokreślonym, z Demencją, z Chorobą Alzheimer czy Parkinson. Placówka jest ośrodkiem specjalistycznym , przyjaznym dla osób niepełnosprawnych, pozbawionym barier architektonicznych.

    Bezpieczny Dom Opieki – Ośrodek Opiekuńczo – Rehabilitacyjny NESTOR oferuje troskliwą całodobową opiekę oraz intensywną rehabilitację osobom po urazach, zabiegach operacyjnych, niepełnosprawnym, przewlekle chorym i w podeszłym wieku. Codzienna obecność pielęgniarek, fizjoterapeutów, oraz nadzór lekarza umożliwia regularną specjalistyczną i troskliwą opiekę oraz rehabilitację Pensjonariuszy.
    Strona internetowa:

  2. ArkoMed to nowoczesna klinika fizjoterapii oraz gabinet rehabilitacji w Warszawie w których pracuje zespół wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów z zakresu m.in. rehabilitacji dzieci, kręgosłupa, rehabilitacji po wypadku, a także przeznaczonej dla sportowców. To profesjonaliści, którzy nieustannie podnoszą swoją wiedzę i umiejętności, biorąc udział w licznych warsztatach oraz szkoleniach. Specjalizują się w terapii ruchowej, czyli kinezyterapii – leczą przy pomocy ruchu oraz specjalnie dobranej gimnastyki leczniczej. Dzięki tej klinice fizjoterapii w Warszawie Pacjenci mogą pozbyć się dolegliwości i przygotować się do dalszej rehabilitacji. Pomagają minimalizować bóle kręgosłupa o różnym pochodzeniu, zajmują się terapią manualną według wielu sprawdzonych koncepcji o udowodnionej naukowo skuteczności. Prowadzą również gabinet fizykoterapii. Oferują treningi personalne, treningi dla osób starszych, terapia NDT-Bobathmasaże rehabilitacyjne i lecznicze. Prowadzą także fizjoprofilaktykę, zajęcia indywidualne i grupowe. Zajmują się rehabilitacją przepukliny kręgosłupaleczeniem osteopatycznymdyskopatią kręgosłupa.

    Strona internetowa: arkomed.pl

  3. FeniksMedica sp. z o.o. to placówka działającą od sierpnia 2009 r. zajmująca się szeroko pojętą rehabilitacją. Pacjentami placówki są ludzie w każdym wieku – zarówno młodzi, nieraz zbyt intensywnie pracujący lub uprawiający sport jak i starsi pragnący jak najdłużej zachować aktywność. FeniksMedica posiada kilka gabinetów lekarskich, dwie duże i dobrze wyposażone sale (kinezyterapii i fizykoterapii), aneks wypoczynkowy, przebieralnie z łazienkami i kabinami prysznicowymi, przestronne poczekalnie.

    Prezes Zarządu – Jacek Klekowicki – Związany z FeniksMedica od 2013 r. Doświadczony manager, absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Analityk, ekonomista, kilkuletni Dyrektor Zarządzający polskim przedstawicielstwem konsorcjum firm szwedzkich. Zdobywał doświadczenie w Polsce i Szwecji gdzie zarządzał międzynarodowym zespołem.

    Strona internetowa: www.feniksmedica.pl

TERMINY WIZYT

Nazwa placówkiTerminy
Gabinet Fizjoterapii Arkomed – Warszawa
ul. Nocznickiego 25
01-948 Warszawa
25.01.2023 godz.10-16
1.02.2023 godz.10-16
Bezpieczny Dom Opieki – Ośrodek Opiekuńczo – Rehabilitacyjny NESTOR
ul. Bobrowiecka 9
00-728 Warszawa
8.07 godz. 9-15
Bezpieczny Dom Opieki – Ośrodek Opiekuńczo – Rehabilitacyjny NESTOR
ul. Bobrowiecka 9
00-728 Warszawa
23.01.2023 godz. 8-14
24.01.2023 godz. 8-14
25.01.2023 godz. 8-14
26.01.2023 godz. 8-14
27.01.2023 godz. 8-14
30.01.2023 godz. 8-14
31.01.2023 godz. 8-14
01.02.2023 godz. 8-14
02.02.2023 godz. 8-14
03.02.2023 godz. 8-14
06.02.2023 godz. 8-14
FeniksMedica sp. z o.o.
ul. Puławska 424
02-884 Warszawa
Terminy w trakcie ustalania

Jeśli jesteś zainteresowana/y wizytami lecz w innych terminach lub innych godzinach prosimy o informację – sprawdzimy możliwość dostosowania terminu.

WSR serdecznie zaprasza studentów kierunku fizjoterapia do udziału w spotkaniach z pracodawcami realizowanych w ramach projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”.

Udział w spotkaniach jest całkowicie bezpłatny!

DLA KOGO?

Wizyty studyjne skierowane są do studentów studiów niestacjonarnych i stacjonarnych 4 i 5 roku Fizjoterapii, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.

DLACZEGO WARTO?

  • zapoznasz się z rynkiem pracy, już na etapie studiów będziesz mógł ukształtować swoją ścieżkę rozwoju zawodowego
  • poznasz potrzeby i oczekiwania potencjalnych, przyszłych pracodawców
  • zwiększysz wiedzę na temat komunikacji niewerbalnej
  • poznasz realia dotyczących zawodu fizjoterapeuty (konieczność podnoszenia kwalifikacji, nauki przez całe życie)
  • zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, tworzenia analizy SWOT,
  • kwestii organizacyjnych gabinetu/poradni, formalności urzędowych związanych z otworzeniem gabinetu

SZCZEGÓŁY SPOTKAŃ Z PRACODAWCAMI „TARGÓW PRACY”

  • Miejsce spotkań: WSR
  • Czas trwania do 6 godzin

Założenia:

  • 3 godziny prelekcji pracodawców + indywidualne konsultacje eksperckie rozmowy z wybranych pracodawcą face to face
  • Grupa studentów maks. 15 osób

W przypadku dużego zainteresowania wśród studentów liczba osób może ulec zmianie.
W związku z sytuacją epidemiologiczną spotkania mogą odbywać się w formie on-line.

 

Prelegenci w ramach spotkań z pracodawcami:

  1. Ośrodek Rehabilitacji NESTOR to ośrodek opiekuńczo – rehabilitacyjny, całodobowa placówka zapewniająca opiekę osobom w każdym wieku osobom z różnymi schorzeniami neurologicznymi, schorzeniami ortopedycznymi oraz po urazach i zabiegach operacyjnych. Ośrodek Rehabilitacji NESTOR, znajduje się w cichym zakątku starego Mokotowa, z łatwym dojazdem, parkingiem i całodobową ochroną.

    Jest to placówka medyczna wyspecjalizowana w rehabilitacji Pacjentów Neurologicznych, Pacjentów po zabiegach ortopedycznych, operacjach, ale też zajmujemy się rehabilitacją i aktywizacją Osób Starszych. Osób z Otępieniem Starczym nieokreślonym, z Demencją, z Chorobą Alzheimer czy Parkinson. Placówka jest ośrodkiem specjalistycznym , przyjaznym dla osób niepełnosprawnych, pozbawionym barier architektonicznych..

    Bezpieczny Dom Opieki – Ośrodek Opiekuńczo – Rehabilitacyjny NESTOR oferuje troskliwą całodobową opiekę oraz intensywną rehabilitację osobom po urazach, zabiegach operacyjnych, niepełnosprawnym, przewlekle chorym i w podeszłym wieku. Codzienna obecność pielęgniarek, fizjoterapeutów, oraz nadzór lekarza umożliwia regularną specjalistyczną i troskliwą opiekę oraz rehabilitację Pensjonariuszy.

    Strona internetowa:

  2. ArkoMed to nowoczesna klinika fizjoterapii oraz gabinet rehabilitacji w Warszawie. Pracuje u nich zespół wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów z zakresu m.in. rehabilitacji dzieci, kręgosłupa, rehabilitacji po wypadku, a także przeznaczonej dla sportowców. To profesjonaliści, którzy nieustannie podnoszą swoją wiedzę i umiejętności, biorąc udział w licznych warsztatach oraz szkoleniach. Specjalizują się w terapii ruchowej, czyli kinezyterapii – leczą przy pomocy ruchu oraz specjalnie dobranej gimnastyki leczniczej. Dzięki tej klinice fizjoterapii w Warszawie Pacjenci mogą pozbyć się dolegliwości i przygotować się do dalszej rehabilitacji. Pomagają minimalizować bóle kręgosłupa o różnym pochodzeniu, zajmujemy się terapią manualną według wielu sprawdzonych koncepcji o udowodnionej naukowo skuteczności. Prowadzą również gabinet fizykoterapii. W ich ofercie znajdują się również treningi personalne, treningi dla osób starszych, terapia NDT-Bobath, masaże rehabilitacyjne i lecznicze. Prowadzą także fizjoprofilaktykę, zajęcia indywidualne i grupowe. Zajmują się także rehabilitacją przepukliny kręgosłupa, leczeniem osteopatycznym, dyskopatią kręgosłupa.

    Strona internetowa:
    arkomed.pl

  3. FeniksMedica sp. z o.o. to placówka działającą od sierpnia 2009 r. zajmująca się szeroko pojętą rehabilitacją. Pacjentami placówki są ludzie w każdym wieku – zarówno młodzi, nieraz zbyt intensywnie pracujący lub uprawiający sport jak i starsi pragnący jak najdłużej zachować aktywność. FeniksMedica posiada kilka gabinetów lekarskich, dwie duże i dobrze wyposażone sale (kinezyterapii i fizykoterapii), aneks wypoczynkowy, przebieralnie z łazienkami i kabinami prysznicowymi, przestronne poczekalnie.

    Prezes Zarządu – Jacek Klekowicki – Związany z FeniksMedica od 2013 r. Doświadczony manager, absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Analityk, ekonomista, kilkuletni Dyrektor Zarządzający polskim przedstawicielstwem konsorcjum firm szwedzkich. Zdobywał doświadczenie w Polsce i Szwecji gdzie zarządzał międzynarodowym zespołem.

    Strona www.feniksmedica.pl

Konsultantka AMH

Pomożemy wybrać najlepszy kierunek dla Ciebie!

Zostaw nam swój numer

Jeśli jesteś osobą niesłyszącą lub słabosłyszącą skorzystaj z naszego rozwiązania Migam!

Skip to content