O projekcie
Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie jest realizatorem projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Głównym celem projektu jest podniesienie jakości kształcenia wyższego i zwiększenie szans absolwentów na rynku pracy poprzez działania rozwijające procesy zarządzania uczelnią, kompetencje i kwalifikacje 24 (18K, 6M) pracowników i 568 (336K, 232M) studentów Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie w terminie X.2019-IX.2023 r.
W projekcie realizowane będą następujące zadania:
W ramach realizacji zadania nastąpi wyposażenie w nowoczesne informatyczne narzędzia do zarządzania, tworzenia otwartych zasobów edukacyjnych, zarządzania informacją w celu doskonalenia jakości kształcenia poprzez wyposażenie kadr administracyjnej i zarządczej w innowacyjne systemy wspierające najważniejsze procesy na Uczelni. W Wyższej Szkole Rehabilitacji zostanie wdrożony system dziekanatowy, portal pracowniczy, aplikacja mobilna.
W ramach realizacji zadania nastąpi wzmocnienie potencjału administracyjnego Uczelni poprzez podniesienie kompetencji zarządczych
24 (18K/6M) pracowników kadry administracyjnej oraz kierowniczej w zakresie umiejętności informatycznych, zarządzania informacją, organizacji pracy oraz kontroli zarządczej poprzez szkolenia z:
- Portal pracowniczy jako nowoczesne narzędzie wsparcia procesów HR w cyklu życia pracownika w organizacji.
- Portal pracowniczy jako nowoczesne narzędzie wsparcia procesów zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji.
- Administrowanie portalem pracowniczym wspierającym zarządzanie kapitałem ludzkim.
- Wykorzystanie funkcjonalności systemu dziekanatowego w procesie dydaktycznym Uczelni.
- Wykorzystanie systemu dziekanatowego w zakresie modułu rozliczania kosztów działalności dydaktycznej i efektywnego zarządzania procesem.
- Wykorzystanie nowoczesnych metod szybkich płatności w celu usprawnienia procesów finansowych.
- Wykorzystanie kreatora raportów i wykresów w procesach na Uczelni.
- Moduł obsługi prac dyplomowych wraz z zintegrowanym systemem antyplagiatowym.
- System socjalny. Obsługa procesu stypendiów w ramach Uczelni.
W ramach realizacji zadania nastąpi dostosowanie i realizacja kształcenia na kierunku Ratownictwo Medyczne do potrzeb nowoczesnej gospodarki, poprzez zaangażowanie wykładowców, wykorzystanie rekomendacji pracodawców w przygotowanie nowych elementów dydaktyki, ukierunkowanej na wyposażenie studentów w praktyczne umiejętności, w nowym, dotychczas nie realizowanym przez Uczelnie zakresie.
W ramach realizacji zadania nastąpi dostosowanie kształcenia na kierunku Ratownictwo Medyczne do potrzeb nowoczesnej gospodarki poprzez rozbudowanie programu studiów o rozwiązania z zakresu wirtualnej rzeczywistości (VR) i symulacji medycznej.
W ramach realizacji zadania nastąpi dostosowanie i realizacja kształcenia na kierunku Fizjoterapia do potrzeb nowoczesnej gospodarki, poprzez zaangażowanie wykładowców, wykorzystanie rekomendacji pracodawców w przygotowanie nowych elementów dydaktyki, ukierunkowanej na wyposażenie studentów w praktyczne umiejętności, w nowym, dotychczas nie realizowanym przez Uczelnie zakresie.
W ramach realizacji zadania nastąpi dostosowanie kształcenia na kierunku Fizjoterapia do potrzeb nowoczesnej gospodarki poprzez rozbudowanie programu studiów o rozwiązania z zakresu wirtualnej rzeczywistości (VR), druku 3D i statystyki. Zakres rzeczowy zadania obejmie zakup rozwiązań do wirtualnej symulacji , drukarek 3D, oprogramowania statystycznego na potrzeby zajęć praktycznych i stworzenia przyszłych warunków pracy.
W ramach realizacji zadania nastąpi ukształtowanie wśród studentów kompetencji oczekiwanych przez pracodawców poprzez przeprowadzenie dla studentów ostatnich 4 semestrów kierunków studiów (Dietetyka, Psychologia Medyczna) 2 – letniego, kompleksowego programu prorozwojowego podnoszącego kompetencje w zakresie informatycznym, interpersonalnym, zawodowym i przedsiębiorczym, obejmujące warsztaty, wizyty studyjne, współpracę z pracodawcami. Każdy student weźmie udział w dopasowanych formach wsparcia dobranych na podstawie analizy bilansu kompetencji, co pozwoli na rozwinięcie u studentów kompetencji już posiadanych i zniwelowanie wykrytych dzięki bilansowi luk kompetencyjnych.
W ramach realizacji zadania nastąpi umożliwienie studentom znajomości rynku lokalnych pracodawców, w każdym z semestrów planuje się wizyty studyjne u potencjalnych pracodawców oraz spotkania z pracodawcami na terenie uczelni (warsztaty, konsultacje indywidualne).
Projekt otrzymał dofinansowanie w kwocie 7 792 025,49 zł. Wartość projektu to 8 033 015,98 zł.
Projekt jest współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych – konkurs nr POWR.03.05.00-IP.08-00-REG/18 na Zintegrowane Programy Uczelni na rzecz Rozwoju Regionalnego.
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mogą ulec zmianie, jeżeli dokonane zostaną zmiany w dokumentacji stanowiącej podstawę realizacji projektu. Realizator projektu o każdej zmianie informował będzie za pomocą niniejszej strony.
Kontakt:
tel. 22 888 28 55
e-mail: regionalnyrozwoj@wsr.edu.pl
Szkolenia dla administracji i kadry zarządzającej
Czas trwania [godz.]: 8
01.06.2022, 9:00 – 16:00
Czas trwania [godz.]: 16
2-3.06.2022 i 13-14.06.2022 9:00 – 16:00
Czas trwania [godz.]: 24
5.01, 7.01 i 8.01.2021 | 1-2.02.2021 w godz. 8-12 [ONLINE]
Czas trwania [godz.]: 8
15.09.2020 godz. 9-16
05.04.2022
Czas trwania [godz.]: 8
24.03.2022 / 06.04.2022
Czas trwania [godz.]: 8
25.03.2022 / 07.04.2022
Czas trwania [godz.]: 8
27.04.2022 / 11.04.2022
Czas trwania [godz.]: 8
16.09.2020 godz. 9-16
12.04.2022
Czas trwania [godz.]: 8
30.03.2022 / 13.04.2022
Czas trwania: 16 godz.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do środowiska programu IBM SPSS Statistics / PS IMAGO PRO.
- Tworzenie struktur plików danych.
- Pobieranie danych z różnych źródeł (Excel, plik tekstowy, bazy danych i inne).
- Łączenie danych z różnych plików.
- Operacje na danych, agregacja, wybór obserwacji do analizy, podział zbioru danych na podzbiory, wyliczanie wartości globalnych.
- Transformacje zmiennych, tworzenie nowych zmiennych, czyszczenie zbiorów danych.
- Wprowadzenie do podstawowych technik analiz danych – analiza rozkładu jednej zmiennej z użyciem tabel i wykresów.
- Praca w oknie raportów oraz interpretacja wyników analiz.
- Podstawowe techniki raportowania:
- wykresy prezentacyjne (mapa kontyngencji, wykresy: szeregu, tabelowe, kaskadowe, mapa drzewa itp.),
- wykresy typu dashboard (tarcza, kostki planu, strzałki i światła)
- prezentacja na mapach Polski (podział na województwa i powiaty).
- Przenoszenie wyników do PS IMAGO Designer.
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Pobieranie danych w różnych formatach.
- Tworzenie i opis zbiorów danych.
- Łączenie danych pochodzących z różnych źródeł.
- Przygotowanie danych do analizy.
- Podstawowe techniki raportowania.
- Edycja raportów.
Czas trwania: 24 godziny.
Program szkolenia:
- Automatyzacja pracy z programem – wprowadzenie.
- Przekształcanie danych przy pomocy języka poleceń.
- Zaawansowane transformacje danych (pętle, zestawienia warunkowe).
- Tworzenie makropoleceń.
- Automatyzacja raportowania z wykorzystaniem PS IMAGO PRO:
- eksport obiektów wynikowych do PS IMAGO Designer
- projektowanie i składanie raportu w PS IMAGO Designer
- Tworzenie harmonogramu dla zadania generowania raportu z wykorzystaniem PS IMAGO Process
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Automatyzacja zadań powtarzalnych oraz procesów analitycznych
- Umiejętność korzystania z zaawansowanych opcji przekształcania danych
- Wypracowanie własnych rozwiązań w pracy z danymi
- Umiejętność efektywnej pracy z językiem poleceń
- Umiejętność tworzenia złożonych zestawień warunkowych i ujęcie ich w makrodefinicje
- Tworzenie raportów powtarzalnych i ich automatyczna aktualizacja
Czas trwania: 16 godz.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do wykorzystania języka Python w IBM SPSS Statistics / PS IMAGO PRO
- Podstawy języka Python
- Drzewo obiektów (klas Pythona) i ich charakterystyka:
- instancja aplikacji IBM SPSS Statistics – SpssClient,
- zbiór danych – SpssDataDoc,
- okno edytora danych – SpssDataUI,
- edytor poleceń – SpssSyntaxDoc,
- edytor raportów – SpssOutputDoc,
- drzewo elementów raportu – OutputItemList,
- element raportu – SpssOutputItem,
- tabela przestawna – SpssPivotTable,
- obszar danych tabeli przestawnej – SpssDataCells,
- obszar etykiet i kolumn tabeli przestawnej – SpssLabels,
- panel przestawiania tabeli przestawnej – SpssPivotMgr.
- Praktyczne wykorzystanie obiektów IBM SPSS Statistics / PS IMAGO PRO:
- sterowanie przepływem analiz,
- dynamiczne budowanie poleceń syntaxu,
- ukrywanie bądź usuwanie niepożądanych elementów raportu: uwag, tytułów, ostrzeżeń, czy poszczególnych tabel,
- zmiana wartości i formatowanie wybranych komórek tabel przestawnych,
- zamiana miejscami wierszy i kolumn w tabeli przestawnej (polepszenie percepcji tabel wynikowych),
- sterowanie pracą w architekturze klient-serwer (automatyczne nawiązywanie połączenia z serwerem obliczeniowym).
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Zapoznanie z językiem Python
- Poznanie struktury obiektów IBM SPSS Statistics
- Poznanie zasad tworzenia i działania autoskryptów
- Umiejętność budowy skryptów edytujących raporty wynikowe
- Wiedza umożliwiająca efektywne łączenie poleceń syntaxu i skryptów Pythona
- Umiejętność tworzenia własnych interfejsów w programie IBM SPSS Statistics/PS IMAGO PRO
Czas trwania: 16 godziny.
Program szkolenia:
- Wykorzystanie statystyki w procesie podejmowania decyzji – wprowadzenie.
- Szacowanie z wykorzystaniem miar tendencji centralnej.
- Miary rozproszenia a wykorzystanie miar tendencji centralnej.
- Ocena rozkładu zmiennej.
- Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi (skorelowane zmienne V-Cramera).
- Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi ilościowymi.
- Analiza współzależności pomiędzy zmienną ilościową a zmienną jakościową.
- Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi jakościowymi (Istotne zmienne CHAID).
- Gdy jedna zmienna wyjaśniająca to za mało – krótkie wprowadzenie do technik wielowymiarowych.
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Analiza jednej zmiennej opis i wizualizacja jej rozkładu
- Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi
- Wykorzystanie miar siły związku
- Testowanie hipotez statystycznych
Czas trwania: 24 godziny.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do analizy regresji liniowej – cel analizy i przykładowe obszary zastosowań
- Analiza korelacji – przypomnienie podstawowych pojęć
- Regresja liniowa dwóch zmiennych
- Założenia regresji liniowej
- Uogólnianie modelu regresji zbudowanego w oparciu o próby losowe
- Regresja liniowa wielu zmiennych
- Wprowadzanie zmiennych nominalnych do analizy regresji
- Regresja logistyczna
- Założenia regresji logistycznej
- Interpretacja wyników regresji logistycznej
- Predykcja z wykorzystaniem regresji logistycznej
- Ocena jakości modelu poprzez krzywe ROC
- Analiza dyskryminacyjna
- Założenia analizy dyskryminacyjnej i problemy z nimi związane
- Interpretacja wyników analizy dyskryminacyjnej
- Wykorzystanie analizy dyskryminacyjnej do klasyfikacji nowych wartości
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Przygotowanie danych na potrzeby konkretnych technik analitycznych
- Zapoznanie z procesem konstruowania modeli z wykorzystaniem takich technik jak: regresja liniowa, regresja
- logistyczna, analiza dyskryminacyjna
- Prawidłowe wnioskowanie na podstawie uzyskanych wyników
- Umiejętność przewidywania wartości zmiennej zależnej na podstawie zestawu predyktorów
- Ocena skuteczności modeli predykcyjnych
Czas trwania: 24 godziny.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do wizualizacji informacji z analiz ilościowych.
- Wykorzystanie gotowych typów wykresów.
- Tworzenie i interpretacja wykresów statystycznych (róża Nightingale, wykres tabelowy).
- Zaawansowane formy wizualizacji (wykres Marimekko, wiolinowy, diagram Sankeya).
- Raportowanie tabelaryczne jako jedna z podstawowych form.
- Praca w interfejsie konstruktora tabel – omówienie i przykłady zastosowania.
- Statystyki podsumowujące i praca ze zmiennymi.
- Zaawansowane aspekty budowy tabel.
- Tworzenie różnych typów tabel.
- Personalizacja wyglądu tabeli oraz automatyzacja procesu przygotowania raportów tabelarycznych.
- Dashboard, czyli kokpity biznesowe – wprowadzenie.
- Wizualizacja informacji (tarcza, kostki planu, strzałki i światła).
- Od tabel i wykresów do raportu – wprowadzenie.
- Projektowanie i składanie raportów w PS IMAGO Designer,
- Publikacja raportów masowych w PS IMAGO Portal.
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Zapoznanie z zasadami wizualizacji informacji pochodzących z analiz ilościowych
- Umiejętność doboru formy wizualizacji w zależności od rodzaju komunikowanej informacji
- Wiedza na temat typowych błędów popełnianych przy wizualizacji
- Umiejętność projektowania i budowania własnych typów wizualizacji w postaci tabel i wykresów
- Umiejętność wykorzystania zbudowanych szablonów wizualizacji w raportach powtarzalnych
- Umiejętność tworzenia dashboardów
- Umiejętność projektowania i składania raportów
Czas trwania: 16 godz.
Program szkolenia:
- Drzewa decyzyjne – wprowadzenie.
- Dobór predyktorów oraz kategoryzacja danych z wykorzystaniem procedury: Istotne zmienne CHAID
- Interpretacja wyników drzewa.
- Zasady budowy drzew klasyfikacyjnych CHAID.
- Zasady budowy drzew klasyfikacyjnych CRT.
- Wykorzystanie drzew klasyfikacyjnych do przewidywania.
- Zaawansowane zagadnienia budowy drzew klasyfikacyjnych.
- Zasady budowy drzew regresyjnych CRT.
- Sieci neuronowe – wprowadzenie.
- Interpretacja wyników i ocena skuteczności sieci do danych.
- Zasady budowy sieci typu wielowarstwowy perceptron.
- Wielowarstwowy perceptron a sieci RBF – podobieństwa i różnice.
- Porównanie skuteczności klasyfikacji z wykorzystaniem drzew klasyfikacyjnych i sieci neuronowych.
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Przygotowanie danych na potrzeby konkretnych technik analitycznych
- Zapoznanie z procesem konstruowania modeli z wykorzystaniem takich technik jak: sieci neuronowe i drzewa decyzyjne
- Prawidłowe wnioskowanie na podstawie uzyskanych wyników
- Umiejętność przewidywania wartości zmiennej zależnej na podstawie zestawu predyktorów
- Ocena skuteczności modeli predykcyjnych
Czas trwania: 16 godzin.
Program szkolenia:
- Predykcja – wprowadzenie.
- Proste metody analizy zmienności w czasie.
- Analiza szeregów czasowych – wprowadzenie. Prognozowanie i symulacja na podstawie liniowego modelu ekonometrycznego.
- Wykorzystanie zaawansowanych wizualizacji – wykres szeregu (sezonowość, zdarzenia losowe, ewolucja wartości).
- Funkcje trendu jako szczególny przypadek modelu ekonometrycznego.
- Model addytywny i multiplikatywny wahań sezonowych.
- Modele ARIMA – prognozowanie.
- Metody wyrównywania wykładniczego – prognozowanie.
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Wiedza z zakresu diagnostyki danych za pomocą właściwych statystyk oraz różnych metod wizualizacji
- Umiejętność budowy prognoz za pomocą technik wygładzania wykładniczego oraz metody ARIMA
- Umiejętność uwzględniania w budowanych modelach sezonowości oraz dodatkowych zmiennych
- Ocena jakości budowanych prognoz
- Zapoznanie ze sposobami aktualizacji budowanych prognoz
- Celem szkoleń jest zapoznanie Uczestników z aspektami dotyczącymi zaawansowanej analizy danych z uwzględnieniem kwestii teoretycznych jak i zadań praktycznych. Oczekuje się przygotowania i przeprowadzenia ćwiczeń do wykonania przez uczestników w trakcie szkolenia.
Statystyka podaje, że ponad połowa z nas cierpi na przeciążenia układu nerwowego w wyniku nagromadzenia kryzysów, zaburzenia lękowe, depresje. To rozkalibrowanie układu nerwowego powoduje włączenie na stałe mechanizmu obrony polegającego na ciągłym wydzielaniu kortyzolu i innych glikokortykoidów do krwi. Wbudowany system wykrywania zagrożenia stale włączony odwraca uwagę ciała i umysłu od procesów pamięciowych, uczenia się, więzi społecznych i tym samym zdrowia. Zrozumienie, że, paleta zachowań studentów, wykładowców, pracowników uczelni ma podłoże biologiczne, że, jest uzależniona od parametrów fizjologicznych jest ważne, aby skutecznie się komunikować i stwarzać za pomocą neurocepcji bezpieczeństwa warunki dla pracy / pracy naukowej. To, co robimy, w jaki sposób się komunikujemy, jak zachowuje się nasze działo ma źródło w możliwościach układu nerwowego na dany moment.
Brak świadomości i dbałości o kondycję psychofizyczną prowadzi z czasem do osłabienia zdolności dostrzegania możliwości i potrzeb innych ludzi i reagowania na nie, ponieważ zmniejszają się zasoby umożliwiające empatyczną odpowiedź naszego ciała.
Szkolenie ma na celu podniesienie świadomości i kompetencji w obszarze radzenia sobie ze stresem w spowodowanego pandemią. Efektem szkolenia jest nabycie świadomości i kompetencji w zakresie zrozumienia mechanizmów stresu, auto-diagnozy oraz znalezieniu optymalnych dla siebie sposobów radzenia sobie ze stresem Zwiększenie komfortu osobistego podczas pracy i polepszenie jej wyników. Zdobycie wiedzy z zakresu, jakie są psychofizyczne następstwa stresu, jakie czynniki osobowościowe i życiowe wpływają na naszą odporność na stres, jak przekształcić stres w wyzwanie, czyli jak zmienić naszą percepcję, czyli jak zmniejszyć ilość stresu w naszym życiu i odnaleźć wewnętrzną równowagę w czasach trwającej pandemii.
Czas trwania: 8 godzin dydaktycznych
Zakres tematyczny szkolenia:
- Sprzyjanie psychice w sytuacji kryzysu i poczuciu zagrożenia – teoria i praktyka. Efekt złotowłosej, czyli jak znaleźć złoty środek
- Dobrostan, jako stan działania, a nie stan bycia. Strategie radzenia sobie z przedłużającym się stresem
◦ kapitalizacja pozytywnych emocji
◦ metoda czerwonej kartki
◦ metoda guzika czterodziurkowego – 4 strefy dobrostanu
◦ wdzięczność i biochemia oksytocyny i innych neuroprzekaźników - Wstęp do diagnozy funkcjonalnej- model działania mózgu i budowanie świadomości i wiedzy, że zachowanie to efekt działania wielu czynników
◦ profile dominacji
◦ system reprezentacji zmysłów i ich wpływ na komunikację i przekaz
◦ inteligencje wielorakie - Budowanie relacji, czyli wzięcie odpowiedzialności za relacje. Co znaczy być przywódcą, czyli osobą odpowiedzialną za relacje? Redefinicja. Różne rodzaje przywództwa czy przywództwo na różne czasy?
◦ model poziomów relacyjnych - Neurobiologia interpersonalna i neurony lustrzane – co to są relacje i dlaczego relacje są tak ważne? Imperatywem biologicznym naszego gatunku jest „bycie razem”, czyli relacje. Imperatyw biologiczny – czym jest i co oznacza?
- Martin Seligman, omówienie badań na temat predyspozycji do depresji w świetle komunikacji własnej i zakresu interpretowanych i ocenianych przez siebie wydarzeń i osiągnięć
- Zarządzanie stresem – postawa lidera ma wpływ na cały zespół.
- Neurocepcja bezpieczeństwa i neurocepcja niebezpieczeństwa, czyli wpływ stresu na „efektywność zespołu”” i co sprzyja jej tworzeniu? Indywidualne strategie w tworzeniu bezpiecznego środowiska pracy i nauki – codzienne zarządzanie operacyjne i tworzenie rozwiązań na miarę wymagających potrzeb.
- Empatia, jako narzędzie pracy
- Wypalenie zawodowe, czym jest i jak się chronić w czasach kryzysu
Blok I. Polska a polityki rozwojowe UE – programowanie rozwoju – aktywne wdrażanie polityki spójności(30 godz.)
- Wykład organizacyjny i inauguracyjny (2 godz.)
- Polityka spójności – doświadczenia i realizacja w przyszłości (14 godz.)
- Fundusze unijne dla obszarów wiejskich (14 godz.)
Blok II. Perspektywy wykorzystania funduszy unijnych w ramach Wieloletnie ramy finansowe 2021–2027 (30 godz.)
- Priorytety polityki spójności na lata 2021–2027 (10 godz.)
Nowe instrumenty finansowe i podział środków – w tym interwencja realizowana poza polityką spójności (10 godz.)
Pozycja Polski i nowe zasady finansowania na lata 2021–2027 (10 godz.)
Blok III. Praktyczne aspekty pozyskiwania, zarządzania i rozliczania funduszy unijnych (90 godz.)
- Zarządzanie cyklem projektu wg metodyki zarządzania projektami europejskimi (14 godz.)
- Warunki i zasady udzielania pomocy publicznej (14 godz.)
- Aplikowanie o środki z EFS (projekty „miękkie”) (28 godz.)
- Analiza kosztów/korzyści. Przygotowanie studium wykonalności w projekcie unijnym (14 godz.)
- Zasady przygotowania biznesplanu w projektach unijnych (20 godz.)
Blok IV. Administrowanie projektami unijnymi (promocja, zamówienia publiczne, monitoring i ewaluacja, rozliczanie, kontrola, najczęstsze nieprawidłowości) (40 godz.)
- Informacja i promocja w ramach projektu finansowanego ze środków UE (4 godz.)
- Zamówienia publiczne w projektach finansowanych ze środków UE (8 godz.)
- Zasady księgowania wydatków związanych z przyznaną pomocą z uwzględnieniem wszystkich
- podmiotów, które mogą ubiegać się o wsparcie w ramach działań finansowanych z funduszy UE, w tym przygotowanie wniosku o płatność. Rozliczanie projektu. (14 godz.)
- Monitoring i ewaluacja programów i projektów (4 godz.)
- Trwałość i kontrola w projektach i programach finansowanych z funduszy UE (4 godz.)
- Nieprawidłowości w realizacji projektów finansowanych ze źródeł UE (6 godz.)
Blok V. Seminarium dyplomowe i egzaminy (2 godz.)
- Konsultacje prac dyplomowych, egzamin połówkowy i końcowy (2 godz.)
Razem: 192 godz.
Czas trwania:
- 2 dni (16 dydaktycznych)*
- w godz. 9.00-16.00
*jedna godzina dydaktyczna = 45 minut
Szkolenie odbędzie się w formule stacjonarnej.
- Co różni grupę od zespołu – od jajek do omleta
- Jak rozwija się zespół?
- Jak dobrać „właściwego człowieka na właściwe miejsce”?
- Jaka jest rola lidera w pracy zespołu?
- Jakie role pozytywne i negatywne pełnią członkowie zespołu?
- Jakie cele ma mój zespół i jak je realizuje?
- Co wpływa na efektywność prac zespołu?
- Jak komunikuje się zespół?
- Jak zespół podejmuje decyzje i rozwiązuje problemy?
- Czy zespół mądrych może być głupi – efekt Apollo
- Konflikty w zespole – rzecz nieunikniona?
- Co motywuje ludzi indywidualnie, a co grupowo?
Listopad – Maj
PROGRAM SZKOLENIA FERS EFS Plus dla uczelni wyższych. Nowy okres programowania UE na l. 2021-2027 szanse i wyzwania
DZIEŃ 1 godz. 9.30 15.00
- Dokumenty programowe FERS EFS Plus
- Kwalifikowalność wydatków
- Okres kwalifikowalności wydatków
- Wydatki niekwalifikowalne
- Koszty bezpośrednie i koszty pośrednie
- Cross-financing w projektach FERS EFS Plus
- Personel projektu
- Zatrudnianie i wynagradzanie
- Wykonawcy projektu
- Zasada konkurencyjności
- Projekty partnerskie w FERS EFS Plus
- Uproszczone metody kwalifikowania wydatków
- Reguła proporcjonalności
- Trwałość projektów FERS EFS Plus
DZIEŃ 2 godz. 9.30 15.00
- Dostosowanie oferty podmiotów systemu szkolnictwa wyższego do potrzeb rozwoju gospodarczego oraz zielonej i cyfrowej transformacji
- Rozwój oferty uczelni w zakresie uczenia się dorosłych
- Umiędzynarodowienie podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki
- Zapewnienie osobom z niepełnosprawnościami możliwości skorzystania z oferty szkolnictwa wyższego
- Wsparcie dla uczelni medycznych
- Uczestnicy projektów FERS EFS Plus
- Zasady wyboru projektów FERS EFS Plus
- Zasady równościowe w projektach FERS EFS Plus
- Standard minimum
- Standardy dostępności
- Mechanizm racjonalnych usprawnień
Kontakt:
tel. 22 888 28 55
e-mail: regionalnyrozwoj@wsr.edu.pl
Szkolenia dla dydaktyków
Czas trwania: 16 godz.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do środowiska programu IBM SPSS Statistics / PS IMAGO PRO.
- Tworzenie struktur plików danych.
- Pobieranie danych z różnych źródeł (Excel, plik tekstowy, bazy danych i inne).
- Łączenie danych z różnych plików.
- Operacje na danych, agregacja, wybór obserwacji do analizy, podział zbioru danych na podzbiory, wyliczanie wartości globalnych.
- Transformacje zmiennych, tworzenie nowych zmiennych, czyszczenie zbiorów danych.
- Wprowadzenie do podstawowych technik analiz danych – analiza rozkładu jednej zmiennej z użyciem tabel i wykresów.
- Praca w oknie raportów oraz interpretacja wyników analiz.
- Podstawowe techniki raportowania:
- wykresy prezentacyjne (mapa kontyngencji, wykresy: szeregu, tabelowe, kaskadowe, mapa drzewa itp.),
- wykresy typu dashboard (tarcza, kostki planu, strzałki i światła)
- prezentacja na mapach Polski (podział na województwa i powiaty).
- Przenoszenie wyników do PS IMAGO Designer.
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Pobieranie danych w różnych formatach.
- Tworzenie i opis zbiorów danych.
- Łączenie danych pochodzących z różnych źródeł.
- Przygotowanie danych do analizy.
- Podstawowe techniki raportowania.
- Edycja raportów.
Czas trwania: 24 godziny.
Program szkolenia:
- Automatyzacja pracy z programem – wprowadzenie.
- Przekształcanie danych przy pomocy języka poleceń.
- Zaawansowane transformacje danych (pętle, zestawienia warunkowe).
- Tworzenie makropoleceń.
- Automatyzacja raportowania z wykorzystaniem PS IMAGO PRO:
- eksport obiektów wynikowych do PS IMAGO Designer
- projektowanie i składanie raportu w PS IMAGO Designer
- Tworzenie harmonogramu dla zadania generowania raportu z wykorzystaniem PS IMAGO Process
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Automatyzacja zadań powtarzalnych oraz procesów analitycznych
- Umiejętność korzystania z zaawansowanych opcji przekształcania danych
- Wypracowanie własnych rozwiązań w pracy z danymi
- Umiejętność efektywnej pracy z językiem poleceń
- Umiejętność tworzenia złożonych zestawień warunkowych i ujęcie ich w makrodefinicje
- Tworzenie raportów powtarzalnych i ich automatyczna aktualizacja
Czas trwania: 16 godz.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do wykorzystania języka Python w IBM SPSS Statistics / PS IMAGO PRO
- Podstawy języka Python
- Drzewo obiektów (klas Pythona) i ich charakterystyka:
- instancja aplikacji IBM SPSS Statistics – SpssClient,
- zbiór danych – SpssDataDoc,
- okno edytora danych – SpssDataUI,
- edytor poleceń – SpssSyntaxDoc,
- edytor raportów – SpssOutputDoc,
- drzewo elementów raportu – OutputItemList,
- element raportu – SpssOutputItem,
- tabela przestawna – SpssPivotTable,
- obszar danych tabeli przestawnej – SpssDataCells,
- obszar etykiet i kolumn tabeli przestawnej – SpssLabels,
- panel przestawiania tabeli przestawnej – SpssPivotMgr.
- Praktyczne wykorzystanie obiektów IBM SPSS Statistics / PS IMAGO PRO:
- sterowanie przepływem analiz,
- dynamiczne budowanie poleceń syntaxu,
- ukrywanie bądź usuwanie niepożądanych elementów raportu: uwag, tytułów, ostrzeżeń, czy poszczególnych tabel,
- zmiana wartości i formatowanie wybranych komórek tabel przestawnych,
- zamiana miejscami wierszy i kolumn w tabeli przestawnej (polepszenie percepcji tabel wynikowych),
- sterowanie pracą w architekturze klient-serwer (automatyczne nawiązywanie połączenia z serwerem obliczeniowym).
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Zapoznanie z językiem Python
- Poznanie struktury obiektów IBM SPSS Statistics
- Poznanie zasad tworzenia i działania autoskryptów
- Umiejętność budowy skryptów edytujących raporty wynikowe
- Wiedza umożliwiająca efektywne łączenie poleceń syntaxu i skryptów Pythona
- Umiejętność tworzenia własnych interfejsów w programie IBM SPSS Statistics/PS IMAGO PRO
Czas trwania: 16 godziny.
Program szkolenia:
- Wykorzystanie statystyki w procesie podejmowania decyzji – wprowadzenie.
- Szacowanie z wykorzystaniem miar tendencji centralnej.
- Miary rozproszenia a wykorzystanie miar tendencji centralnej.
- Ocena rozkładu zmiennej.
- Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi (skorelowane zmienne V-Cramera).
- Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi ilościowymi.
- Analiza współzależności pomiędzy zmienną ilościową a zmienną jakościową.
- Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi jakościowymi (Istotne zmienne CHAID).
- Gdy jedna zmienna wyjaśniająca to za mało – krótkie wprowadzenie do technik wielowymiarowych.
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Analiza jednej zmiennej opis i wizualizacja jej rozkładu
- Analiza współzależności pomiędzy zmiennymi
- Wykorzystanie miar siły związku
- Testowanie hipotez statystycznych
Czas trwania: 24 godziny.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do analizy regresji liniowej – cel analizy i przykładowe obszary zastosowań
- Analiza korelacji – przypomnienie podstawowych pojęć
- Regresja liniowa dwóch zmiennych
- Założenia regresji liniowej
- Uogólnianie modelu regresji zbudowanego w oparciu o próby losowe
- Regresja liniowa wielu zmiennych
- Wprowadzanie zmiennych nominalnych do analizy regresji
- Regresja logistyczna
- Założenia regresji logistycznej
- Interpretacja wyników regresji logistycznej
- Predykcja z wykorzystaniem regresji logistycznej
- Ocena jakości modelu poprzez krzywe ROC
- Analiza dyskryminacyjna
- Założenia analizy dyskryminacyjnej i problemy z nimi związane
- Interpretacja wyników analizy dyskryminacyjnej
- Wykorzystanie analizy dyskryminacyjnej do klasyfikacji nowych wartości
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Przygotowanie danych na potrzeby konkretnych technik analitycznych
- Zapoznanie z procesem konstruowania modeli z wykorzystaniem takich technik jak: regresja liniowa, regresja
- logistyczna, analiza dyskryminacyjna
- Prawidłowe wnioskowanie na podstawie uzyskanych wyników
- Umiejętność przewidywania wartości zmiennej zależnej na podstawie zestawu predyktorów
- Ocena skuteczności modeli predykcyjnych
Czas trwania: 24 godziny.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do wizualizacji informacji z analiz ilościowych.
- Wykorzystanie gotowych typów wykresów.
- Tworzenie i interpretacja wykresów statystycznych (róża Nightingale, wykres tabelowy).
- Zaawansowane formy wizualizacji (wykres Marimekko, wiolinowy, diagram Sankeya).
- Raportowanie tabelaryczne jako jedna z podstawowych form.
- Praca w interfejsie konstruktora tabel – omówienie i przykłady zastosowania.
- Statystyki podsumowujące i praca ze zmiennymi.
- Zaawansowane aspekty budowy tabel.
- Tworzenie różnych typów tabel.
- Personalizacja wyglądu tabeli oraz automatyzacja procesu przygotowania raportów tabelarycznych.
- Dashboard, czyli kokpity biznesowe – wprowadzenie.
- Wizualizacja informacji (tarcza, kostki planu, strzałki i światła).
- Od tabel i wykresów do raportu – wprowadzenie.
- Projektowanie i składanie raportów w PS IMAGO Designer,
- Publikacja raportów masowych w PS IMAGO Portal.
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Zapoznanie z zasadami wizualizacji informacji pochodzących z analiz ilościowych
- Umiejętność doboru formy wizualizacji w zależności od rodzaju komunikowanej informacji
- Wiedza na temat typowych błędów popełnianych przy wizualizacji
- Umiejętność projektowania i budowania własnych typów wizualizacji w postaci tabel i wykresów
- Umiejętność wykorzystania zbudowanych szablonów wizualizacji w raportach powtarzalnych
- Umiejętność tworzenia dashboardów
- Umiejętność projektowania i składania raportów
Czas trwania: 16 godz.
Program szkolenia:
- Drzewa decyzyjne – wprowadzenie.
- Dobór predyktorów oraz kategoryzacja danych z wykorzystaniem procedury: Istotne zmienne CHAID
- Interpretacja wyników drzewa.
- Zasady budowy drzew klasyfikacyjnych CHAID.
- Zasady budowy drzew klasyfikacyjnych CRT.
- Wykorzystanie drzew klasyfikacyjnych do przewidywania.
- Zaawansowane zagadnienia budowy drzew klasyfikacyjnych.
- Zasady budowy drzew regresyjnych CRT.
- Sieci neuronowe – wprowadzenie.
- Interpretacja wyników i ocena skuteczności sieci do danych.
- Zasady budowy sieci typu wielowarstwowy perceptron.
- Wielowarstwowy perceptron a sieci RBF – podobieństwa i różnice.
- Porównanie skuteczności klasyfikacji z wykorzystaniem drzew klasyfikacyjnych i sieci neuronowych.
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Przygotowanie danych na potrzeby konkretnych technik analitycznych
- Zapoznanie z procesem konstruowania modeli z wykorzystaniem takich technik jak: sieci neuronowe i drzewa decyzyjne
- Prawidłowe wnioskowanie na podstawie uzyskanych wyników
- Umiejętność przewidywania wartości zmiennej zależnej na podstawie zestawu predyktorów
- Ocena skuteczności modeli predykcyjnych
Czas trwania: 16 godzin.
Program szkolenia:
- Predykcja – wprowadzenie.
- Proste metody analizy zmienności w czasie.
- Analiza szeregów czasowych – wprowadzenie. Prognozowanie i symulacja na podstawie liniowego modelu ekonometrycznego.
- Wykorzystanie zaawansowanych wizualizacji – wykres szeregu (sezonowość, zdarzenia losowe, ewolucja wartości).
- Funkcje trendu jako szczególny przypadek modelu ekonometrycznego.
- Model addytywny i multiplikatywny wahań sezonowych.
- Modele ARIMA – prognozowanie.
- Metody wyrównywania wykładniczego – prognozowanie.
Umiejętności i kompetencje zdobywane podczas kursu:
- Wiedza z zakresu diagnostyki danych za pomocą właściwych statystyk oraz różnych metod wizualizacji
- Umiejętność budowy prognoz za pomocą technik wygładzania wykładniczego oraz metody ARIMA
- Umiejętność uwzględniania w budowanych modelach sezonowości oraz dodatkowych zmiennych
- Ocena jakości budowanych prognoz
- Zapoznanie ze sposobami aktualizacji budowanych prognoz
- Celem szkoleń jest zapoznanie Uczestników z aspektami dotyczącymi zaawansowanej analizy danych z uwzględnieniem kwestii teoretycznych jak i zadań praktycznych. Oczekuje się przygotowania i przeprowadzenia ćwiczeń do wykonania przez uczestników w trakcie szkolenia.
- Zasady działania technologii VR, charakteryzacja różnych modeli gogli VR oraz odmiennych typów kontrolerów VR ze wskazaniem dzielących je różnic.
- Opis komputera wykorzystywanego do symulacji.
- Zasady użytkowania kontrolerów VR oraz gogli VR.
- Najważniejsze zasady przygotowania i wytyczania bezpiecznej przestrzeni dla użytkowników symulatora oraz sposób konfiguracji sprzętu.
- Struktura komunikacyjna platformy edukacyjnej z symulatorami wykorzystującymi technologię wirtualnej rzeczywistości.
- Ogólna funkcjonalność aplikacji Triage w wersji dla prowadzącego zajęcia.
- Budowa i edycja scenariusza w edytorze aplikacji Triage.
- Budowa i edycja postaci poszkodowanego w edytorze aplikacji Triage.
- Importowanie scenariuszy symulacji na platformę edukacyjną oraz zarządzanie scenariuszami.
- Ogólna funkcjonalność aplikacji Triage w wersji dla studenta.
- Uruchamianie symulatora VR za pośrednictwem platformy edukacyjnej z konta studenta.
- Prezentacja przykładowej symulacji prowadzonej z wykorzystaniem gogli oraz kontrolerów VR.
- Prezentacja raportu końcowego symulacji oraz raportu publikowanego na platformie edukacyjnej na koncie nauczyciela.
- Praca własna z symulatorem VR
- Podsumowanie szkolenia.
Program szkolenia
- Zasady działania technologii VR, charakteryzacja różnych modeli gogli VR oraz odmiennych typów kontrolerów VR ze wskazaniem dzielących je różnic.
- Opis komputera wykorzystywanego do symulacji.
- Zasady użytkowania kontrolerów VR oraz gogli VR.
- Najważniejsze zasady przygotowania i wytyczania bezpiecznej przestrzeni dla użytkowników symulatora oraz sposób konfiguracji sprzętu.
- Sposób uruchamiania aplikacji 3D Organon Anatomy oraz 3D Organon VR Anatomy.
- Sterowanie w aplikacji 3D Organon Anatomy oraz 3D Organon VR Anatomy.
- Ogólna funkcjonalność aplikacji 3D Organon Anatomy oraz 3D Organon VR Anatomy.
- Prezentacja układów anatomicznych dostępnych w aplikacji.
- Prezentacja pozostałych funkcjonalności aplikacji – takich jak animacje, układy topograficzne, modele mikroskopowe.
- Podsumowanie szkolenia.
Czas trwania 18 godz.
Tematyka szkolenia:
- wprowadzenie do symulacji medycznej i środowiska zajęć – rodzaje zajęć symulacyjnych i zasady ich realizacji;
- dobór efektów uczenia się do nauczania metodami symulacji medycznej;
- omówienie zasad tworzenia scenariuszy symulacji medyczne;
- omówienie zasad prowadzenia prebriefingu i debriefingu;
- organizacja oraz problematyka planowania zajęć niskiej, pośredniej oraz wysokiej wierności;
- zapoznanie z funkcjonowaniem, organizacją oraz wyposażeniem centrum symulacji medycznej;
- zapoznanie się z funkcjonalnością i podstawami obsługi symulatorów medycznych (osoby dorosłej, dziecka oraz
- noworodka/niemowlęcia;
- udział w symulacjach medycznych z zakresu BLS i ALS.
- Praktyczne ćwiczenia symulacji medycznej
Czas trwania 24 godz.
Tematyka szkolenia:
- metoda 4 kroków (pokaz i omówienie) i inne metody prowadzenia warsztatów w zakresie ratownictwa medycznego,
- debriefing sztuka przekazywania informacji zwrotnej,
- warunki prowadzenia zajęć z wykorzystaniem symulacji pośredniej i wysokiej wierności,
- ćwiczenia prowadzenia scenariusza symulacyjnego
- egzamin OSCE,
- ćwiczenia- prowadzenie egzaminu OSCE
Czas trwania 18 godz.
Tematyka szkolenia:
- wstęp do symulacji medycznej w stanach zagrożenia życia w zakresie podstawowym,
- debriefing w symulacji medycznej w stanach zagrożenia życia,
- warunki prowadzenia zajęć symulacji medycznej w stanach zagrożenia życia,
- ćwiczenia – prowadzenie scenariuszy symulacyjnych w stanach zagrożenia życia.
Czas trwania 24 godz.
Tematyka szkolenia:
- wstęp do symulacji medycznej w stanach zagrożenia życia w zakresie rozszerzonym,
- symulacja medyczna niskiej wierności w stanach zagrożenia życia,
- symulacja medyczna pośredniej wierności w stanach zagrożenia życia,
- symulacja medyczna wysokiej wierności w stanach zagrożenia życia,
- egzamin OSCE w obszarze stanów zagrożenia życia,
- ćwiczenia prowadzenie scenariuszy symulacyjnych w stanach zagrożenia życia
Czas trwania 18 godz.
Tematyka szkolenia:
- wstęp do symulacji medycznej w badaniu fizykalnym zakres podstawowy ,
- debriefing w symulacji medycznej w badaniu fizykalnym,
- warunki prowadzenia zajęć symulacji medycznej w badaniu fizykalnym,
- ćwiczenia prowadzenie scenariuszy symulacyjnych w badaniu fizykalnym
Czas trwania 24 godz.
Tematyka szkolenia:
- wstęp do symulacji medycznej w badaniu fizykalnym zakres rozszerzony,
- symulacja medyczna niskiej wierności w badaniu fizykalnym,
- symulacja medyczna pośredniej wierności w badaniu fizykalnym,
- symulacja medyczna wysokiej wierności w badaniu fizykalnym,
- egzamin OSCE w obszarze badania fizykalnego,
- ćwiczenia prowadzenie scenariuszy symulacyjnych w badaniu fizykalnym
Czas trwania 18 godz.
Tematyka szkolenia:
- metody wykorzystania symulacji medycznej w pracy ze studentem,
- profesjonalizm w edukacji medycznej,
- wykorzystanie e-learningu w pracy ze studentem w symulacji medycznej,
- aspekty psychologiczne prowadzenia zajęć ze studentem metodą symulacji medycznej,
- pacjent standaryzowany w symulacji medycznej,
- ćwiczenia studia przypadków pracy ze studentem z wykorzystaniem symulacji medycznej.
Program szkolenia
Czas trwania 24 godz.
Tematyka szkolenia:
Dzień 1 (8h)
I. Wykład – podstawy druku 3D
- Druku 3D w technologii FDM
- Inne technologie druku 3D
- Materiały w druku 3D
- Obróbka wykończeniowa wydruków 3D
- Najczęstsze błędy w druku 3D
- Zastosowania druku 3D w medycynie
II. Ćwiczenia – omówienie procesu druku 3D
III. Ćwiczenia – przygotowanie drukarki 3D, monitorowanie i
weryfikacja procesu druku 3D
IV. Ćwiczenia – podstawy projektowania pod druk 3D w programie Fusion 360
Dzień 2 (8h)
I. Wykład – ustawienia w Slicerze
II. Ćwiczenia – praca w Slicerze
- Ustawienie orientacji modelu w komorze roboczej
- Rozmieszczenie
- Skalowanie
- Odbicie Lustrzane
- Generowanie struktur podporowych
- Parametry druku 3D
III. Ćwiczenia – postprocessing wydruków 3D
- mechaniczna obróbka powierzchniowa
- rozpuszczanie struktur podporowych z BVOH/PVA
- chemiczna obróbka wykończeniowa powierzchni
IV. Ćwiczenia – przetwarzanie pliku DICOM na model 3D cz.1 tkanki twarde
Dzień 3 (8h)
I. Ćwiczenia – przetwarzanie pliku DICOM na model 3D cz.2 – tkanki miękkie
II. Ćwiczenia – podstawy skanowania 3D
III. Ćwiczenia – obsługa programu do edycji plików STL
IV. Ćwiczenia – projektowanie i druk 3D w branży medycznej:
- projektowanie ortezy na podstawie skanu 3D
- projektowanie implantu na podstawie modelu 3D kości
- projektowanie i druk 3D formy pod odlewanie próżniowe mózgu
Na szkolenie zaplanowane są następujące terminy: (w godzinach 9:00 – 16:00)
23-24.05.2022
25-26.05.2022
30-31.05.2022
01-02.06.2022
29-30.06.2022
Statystyka podaje, że ponad połowa z nas cierpi na przeciążenia układu nerwowego w wyniku nagromadzenia kryzysów, zaburzenia lękowe, depresje. To rozkalibrowanie układu nerwowego powoduje włączenie na stałe mechanizmu obrony polegającego na ciągłym wydzielaniu kortyzolu i innych glikokortykoidów do krwi. Wbudowany system wykrywania zagrożenia stale włączony odwraca uwagę ciała i umysłu od procesów pamięciowych, uczenia się, więzi społecznych i tym samym zdrowia. Zrozumienie, że, paleta zachowań studentów, wykładowców, pracowników uczelni ma podłoże biologiczne, że, jest uzależniona od parametrów fizjologicznych jest ważne, aby skutecznie się komunikować i stwarzać za pomocą neurocepcji bezpieczeństwa warunki dla pracy / pracy naukowej. To, co robimy, w jaki sposób się komunikujemy, jak zachowuje się nasze działo ma źródło w możliwościach układu nerwowego na dany moment.
Brak świadomości i dbałości o kondycję psychofizyczną prowadzi z czasem do osłabienia zdolności dostrzegania możliwości i potrzeb innych ludzi i reagowania na nie, ponieważ zmniejszają się zasoby umożliwiające empatyczną odpowiedź naszego ciała.
Szkolenie ma na celu podniesienie świadomości i kompetencji w obszarze radzenia sobie ze stresem w spowodowanego pandemią. Efektem szkolenia jest nabycie świadomości i kompetencji w zakresie zrozumienia mechanizmów stresu, auto-diagnozy oraz znalezieniu optymalnych dla siebie sposobów radzenia sobie ze stresem Zwiększenie komfortu osobistego podczas pracy i polepszenie jej wyników. Zdobycie wiedzy z zakresu, jakie są psychofizyczne następstwa stresu, jakie czynniki osobowościowe i życiowe wpływają na naszą odporność na stres, jak przekształcić stres w wyzwanie, czyli jak zmienić naszą percepcję, czyli jak zmniejszyć ilość stresu w naszym życiu i odnaleźć wewnętrzną równowagę w czasach trwającej pandemii.
Czas trwania: 8 godzin dydaktycznych
Zakres tematyczny szkolenia:
- Sprzyjanie psychice w sytuacji kryzysu i poczuciu zagrożenia – teoria i praktyka. Efekt złotowłosej, czyli jak znaleźć złoty środek
- Dobrostan, jako stan działania, a nie stan bycia. Strategie radzenia sobie z przedłużającym się stresem
◦ kapitalizacja pozytywnych emocji
◦ metoda czerwonej kartki
◦ metoda guzika czterodziurkowego – 4 strefy dobrostanu
◦ wdzięczność i biochemia oksytocyny i innych neuroprzekaźników - Wstęp do diagnozy funkcjonalnej- model działania mózgu i budowanie świadomości i wiedzy, że zachowanie to efekt działania wielu czynników
◦ profile dominacji
◦ system reprezentacji zmysłów i ich wpływ na komunikację i przekaz
◦ inteligencje wielorakie - Budowanie relacji, czyli wzięcie odpowiedzialności za relacje. Co znaczy być przywódcą, czyli osobą odpowiedzialną za relacje? Redefinicja. Różne rodzaje przywództwa czy przywództwo na różne czasy?
◦ model poziomów relacyjnych - Neurobiologia interpersonalna i neurony lustrzane – co to są relacje i dlaczego relacje są tak ważne? Imperatywem biologicznym naszego gatunku jest „bycie razem”, czyli relacje. Imperatyw biologiczny – czym jest i co oznacza?
- Martin Seligman, omówienie badań na temat predyspozycji do depresji w świetle komunikacji własnej i zakresu interpretowanych i ocenianych przez siebie wydarzeń i osiągnięć
- Zarządzanie stresem – postawa lidera ma wpływ na cały zespół.
- Neurocepcja bezpieczeństwa i neurocepcja niebezpieczeństwa, czyli wpływ stresu na „efektywność zespołu”” i co sprzyja jej tworzeniu? Indywidualne strategie w tworzeniu bezpiecznego środowiska pracy i nauki – codzienne zarządzanie operacyjne i tworzenie rozwiązań na miarę wymagających potrzeb.
- Empatia, jako narzędzie pracy
- Wypalenie zawodowe, czym jest i jak się chronić w czasach kryzysu
Warsztaty odbywają się na wyjeździe.
W ramach warsztatów zapewniony jest nocleg i wyżywienie.
Cele Letnich warsztatów Symulacji Medycznej
- Podczas warsztatów niskiej, pośredniej i wysokiej wierności, prowadzący przedstawią bloki tematyczne przygotowane pod przedmioty i nowości w medycynie.
- Sesje tematyczne warsztatów oferują pogłębienie wybranych zagadnień jak i praktyczne ich wykorzystanie.
Kontakt:
tel. 22 888 28 55
e-mail: regionalnyrozwoj@wsr.edu.pl
Bezpłatne szkolenia dla studentów
DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest do studentów studiów niestacjonarnych 1 stopnia kierunku „Psychologia Medyczna” oraz 1 i 2 stopnia kierunku „Dietetyka”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.
Podczas warsztatu dowiesz się więcej na temat:
- Czym jest asertywność, czym różni się od agresji i manipulacji?
- Co nas powstrzymuje przed przyjęciem postawy asertywnej?
- Auto-diagnozy – zrozumienie przyczyn i przekonań, które blokowały asertywne zachowania
- Umiejętności radzenia sobie z trudnymi pacjentami oraz wzmocnienie pewności siebie
- Redukcji stresu w kontaktach z pacjentem
CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
- Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
- Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
- Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
- Przyjdź na szkolenie
Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749
DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest do studentów wszystkich kierunków WSR, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.
Podczas warsztatu dowiesz się więcej na temat:
- Czym jest stres (jako reakcja fizjologiczna i psychiczna)?
- Jakie są psychofizyczne następstwa stresu?
- Jakie czynniki osobowościowe i życiowe wpływają na naszą odporność na stres?
- Auto-diagnozy oraz znalezienie optymalnych dla siebie sposobów radzenia sobie ze stresem
- Zwiększenia komfortu osobistego podczas pracy i polepszenia jej wyników
O MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
- Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
- Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
- Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
- Przyjdź na szkolenie
Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749
DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest do studentów wszystkich kierunków WSR, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.
Podczas warsztatu dowiesz się więcej na temat:
- Na czym polega wypalenie zawodowe i jakie są jego symptomy
- Jacy ludzie są najbardziej podatni na wypalenie zawodowe
- Co jako pracownik mogę zrobić, aby nie wpaść w wypalenie zawodowe?
- Co jako szef mogę zrobić, aby zmniejszyć prawdopodobieństwo wypalenia zawodowego wśród pracowników?
- Mechanizmów wypalenia zawodowego
- Auto-diagnozy oraz znalezieniu optymalnych dla siebie sposobów radzenia sobie z wypaleniem zawodowym
- Zwiększenia komfortu osobistego podczas pracy i polepszenia jej wyników
O MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
- Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
- Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
- Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
- Przyjdź na szkolenie
Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749
DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest do studentów wszystkich kierunków WSR, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.
Podczas warsztatu dowiesz się więcej na temat:
- Przygotowywania danych do przeprowadzenia analizy
- Tworzenia zestawień
- Wykorzystywania różnych funkcji Excel
- Dokonywania analizy i oceny danych
- Wykonywania prognozy i symulacji
- Wykorzystywania scenariuszy
- Przeprowadzania analiz z wykorzystaniem tabeli przestawnej
O MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
- Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
- Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
- Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
- Przyjdź na szkolenie
Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749
DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest do studentów studiów niestacjonarnych 1 i 2 stopnia kierunku „Dietetyka”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.
Podczas szkolenia dowiesz się więcej na temat:
- Wskazań i przeciwwskazań stosowania diety ketogennej
- Powikłań diety ketogennej
- Badań, jakie są konieczne do wykonania przed wprowadzeniem i w trakcie prowadzenia diety
- Diety bogatotłuszczowej
O MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
- Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
- Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
- Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
- Przyjdź na szkolenie
Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749
DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest do studentów wszystkich kierunków WSR, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.
Podczas szkolenia dowiesz się więcej na temat:
- Zasad podejmowania działalności gospodarczej w Polsce
- Zakładania działalności gospodarczej przez osoby fizyczne
- Zakładania spółki cywilnej
- Zakładania spółki jawnej
- Księgowości w firmie
- Identyfikowania otoczenia zewnętrznego przedsiębiorstwa
- Wybierania lokalizacji firmy
- Ustalania struktury towarów i planowania oferty handlowej
- Prowadzenia asortymentacji i różnicowania asortymentu
- Marketingu – wybrane zagadnienia
- Sporządzania biznesplanu
CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
- Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
- Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
- Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
- Przyjdź na szkolenie
Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749
DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest do studentów wszystkich kierunków WSR, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.
Podczas szkolenia dowiesz się więcej na temat:
- Ochrony danych osobowych w kontekście prawnym
- Dopuszczalności przetwarzania medycznych danych osobowych
- Prawa osób, których dane osobowe są przetwarzane
- Obowiązków związanych z zabezpieczeniem danych osobowych
- Odpowiedzialności za naruszenie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
- Praktyki ochrony danych w sektorze medycznym
O MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
- Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
- Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
- Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
- Przyjdź na szkolenie
Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749
DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest do studentów studiów niestacjonarnych 1 i 2 stopnia kierunku „Dietetyka”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.
Podczas szkolenia dowiesz się więcej na temat:
- Immunologicznej nietolerancji pokarmów
- Alergenów pokarmowych
- Alergii krzyżowej
- Diagnostyki alergii pokarmowej – zasad oraz podstaw interpretacji wyników badań
- Objawów alergii – od zespołu alergii jamy ustnej po wstrząs anafilaktyczny
O MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
- Zgłoś się na szkolenie – telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
- Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
- Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały możesz wysłać pocztą na adres Uczelni lub dostarczyć osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3)
- Przyjdź na szkolenie
Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749
Kontakt:
tel. 22 888 28 55
e-mail: regionalnyrozwoj@wsr.edu.pl
Wizyty studyjne i spotkania z pracodawcami
WSR serdecznie zaprasza studentów kierunku „Dietetyka” do udziału w wizytach studyjnych realizowanych w ramach projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”.
Udział w wizytach studyjnych jest całkowicie bezpłatny!
DLA KOGO?
Wizyty studyjne skierowane są do studentów studiów niestacjonarnych 1 i 2 stopnia kierunku „Dietetyka”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry
DLACZEGO WARTO?
- poznasz realia i warunki pracy w zawodzie dietetyka w różnych placówkach
- poznasz organizacji pracy placówek
- porównasz realia zajęć na uczelniach z realiami placówki
- wzbogacisz doświadczenie zawodowego, które będziesz mógł później wykorzystać w pracy
- zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, kwestii organizacyjnych, formalności urzędowych
SZCZEGÓŁY WIZYT STUDYJNYCH:
- Jedna wizyta studyjna trwa 8 godzin dydaktycznych.
- Wizyty odbywają się w kameralnych grupach, maksymalnie 3 studentów.
- Planowana liczba wizyt dla jednej grupy – 3 wizyty w ciągu roku
- W związku z sytuacją epidemiologiczną część wizyt może odbywać się w formie on-line.
Placówki w których będą odbywały się wizyty studyjne:
- ABS-MED Alicja Beata Syc
ul. Aluzyjna 25C, 03-149 WarszawaGabinet dietetyczny prowadzony przez naszą absolwentkę Alicję Beatę Syc, która na co dzień pracuje również jako dietetyk w Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Ponadto
Pani Alicja prowadzi także badania krajowego rynku usług dietetycznych pod kątem budowania przewagi konkurencyjnej przez jego uczestników.
Strona internetowa: www.abs-med.com - USŁUGI REHABILITACYJNE “PIOTRUŚ PAN” Piotr Pawlak
Gabinet prowadzony przez Aleksandrę Żyłę – Pawlak, która od ponad 10 lat pracuje również jako dietetyk w Instytucie Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Prowadzi zajęcia ze studentami (Warszawski Uniwersytet Medyczny, SGGW, Wyższa Szkoła Rehabilitacji). Jest autorką publikacji naukowych i prelegentem konferencji oraz warsztatów szkoleniowych.
Instagram: Aleksandra_Zyla_Pawlak - Fitloader On Road Dietetyk Julia Nowak
ul. Lechicka 29/11 02-156 Warszawa
Adres gabinetu w którym odbywa się wizyta studyjna: ul. Grójecka 40a/39 02-320 WarszawaGabinet dietetyki klinicznej oraz psychodietetyki skupiony wokół zaburzeń glukozowo-insulinowych, hormonalnych oraz zaburzeń odżywiania, szczególnie związanych z kompulsywnym objadaniem i wybiórczością pokarmową.
Prowadzony przez absolwentkę Wyższej Szkoły Rehabilitacji, magister dietetyki, jedną z założycieli Polskiego Związku Zawodowego Dietetyków, wykładowcę akademickiego, instruktora sportowego z wieloletnim doświadczeniem w pracy online oraz stacjonarnie z pacjentami pełnoletnimi.
strona www: www.julianowak.pl
instagram: fitloader.on.road
fanpage: Fitloader on road
znany lekarz: www.znanylekarz.pl
booksy: fitloaderonroad.booksy.com
Placówki w ramach swojej działalności zajmują się szeroko pojętym żywieniem człowieka osób chorych, osób zdrowym, poradnictwem dietetycznym
TERMINY WIZYT
LP | NAZWA PLACÓWKI | TERMINY WIZYT | |||
1 | ABS-MED Alicja Beata Syc | Terminy w trakcie ustalania | Terminy w trakcie ustalania | Terminy w trakcie ustalania | Terminy w trakcie ustalania |
2 | USŁUGI REHABILITACYJNE “PIOTRUŚ PAN” Piotr Pawlak | Terminy w trakcie ustalania | Terminy w trakcie ustalania | Terminy w trakcie ustalania | Terminy w trakcie ustalania |
3 | Fitloader On Road Dietetyk Julia Nowak | 15.03.2023 godz. 12-18 | 22.03.2023 godz. 12-18 | 29.03.2023 godz. 12-18 | 05.04.2023 |
CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA WIZYTY STUDYJNE?
- Zgłoś się na wizyty studyjne telefonicznie 22 535 01 56 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
- Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
- Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały obligatoryjnie dostarcz do Biura Projektów WSR, pokój nr 10
- wyślij pocztą na adres Uczelni z dopiskiem Biuro Projektów Unijnych
- dostarcz osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 10
- Weź udział w wizytach w zdeklarowanych terminach
Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 535 01 56 lub 795 347 749
WSR serdecznie zaprasza studentów kierunku „Dietetyka” do udziału w spotkaniach z pracodawcami realizowanych w ramach projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”.
Udział w spotkaniach jest całkowicie bezpłatny!
DLA KOGO?
Wizyty studyjne skierowane są do studentów studiów niestacjonarnych 1 i 2 stopnia kierunku „Dietetyka”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry
DLACZEGO WARTO?
- zapoznasz się z rynkiem pracy, już na etapie studiów będziesz mógł ukształtować swoją ścieżkę rozwoju zawodowego
- poznasz potrzeby i oczekiwania potencjalnych, przyszłych pracodawców
- zwiększysz wiedzę na temat komunikacji niewerbalnej wg badań pokolenie Z ma problemu z
komunikacją niewerbalną - poznasz realia dotyczących zawodu dietetyka (konieczność podnoszenia kwalifikacji, nauki przez całe życie)
- zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, tworzenia analizy SWOT, kwestii organizacyjnych gabinetu/poradni, formalności urzędowych związanych z otworzeniem gabinetu
SZCZEGÓŁY SPOTKAŃ Z PRACODAWCAMI „TARGÓW PRACY”
Miejsce spotkań WSR
Czas trwania do 6 godzin
Założenia;
3 godziny prelekcji pracodawców + indywidualne konsultacje eksperckie rozmowy z wybranych pracodawcą face to face)
Grupa studentów maks. 15 osób
W przypadku dużego zainteresowania wśród studentów liczba osób może ulec zmianie.
W związku z sytuacją epidemiologiczną spotkania mogą odbywać się w formie on-line.
Prelegenci w ramach spotkań z pracodawcami:
- ABS-MED Alicja Beata Syc
ul. Aluzyjna 25C, 03-149 Warszawa
Gabinet dietetyczny prowadzony przez naszą absolwentkę Alicję Beatę Syc, która na co dzień pracuje również jako dietetyk w Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Ponadto
Pani Alicja prowadzi także badania krajowego rynku usług dietetycznych pod kątem budowania przewagi konkurencyjnej przez jego uczestników.
Strona internetowa: www.abs-med.com - USŁUGI REHABILITACYJNE „PIOTRUŚ PAN” Piotr Pawlak
Gabinet prowadzony przez Aleksandrę Żyłę – Pawlak, która od ponad 10 lat pracuje również jako dietetyk w Instytucie Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Prowadzi zajęcia ze studentami (Warszawski Uniwersytet Medyczny, SGGW, Wyższa Szkoła Rehabilitacji). Jest autorką publikacji naukowych i prelegentem konferencji oraz warsztatów szkoleniowych.
Instagram: Aleksandra_Zyla_Pawlak - Fitloader On Road Dietetyk Julia Nowak
ul. Lechicka 29/11 02-156 WarszawaGabinet dietetyki klinicznej oraz psychodietetyki skupiony wokół zaburzeń glukozowo-insulinowych, hormonalnych oraz zaburzeń odżywiania, szczególnie związanych z kompulsywnym objadaniem i wybiórczością pokarmową.
Prowadzony przez absolwentkę Wyższej Szkoły Rehabilitacji, magister dietetyki, jedną z założycieli Polskiego Związku Zawodowego Dietetyków, wykładowcę akademickiego, instruktora sportowego z wieloletnim doświadczeniem w pracy online oraz stacjonarnie z pacjentami pełnoletnimi.
strona www: www.julianowak.pl
instagram: fitloader.on.road
fanpage: Fitloader on road
znany lekarz: www.znanylekarz.pl
booksy: fitloaderonroad.booksy.com
TERMIN SPOTKANIA
CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SPOTKANIE Z PRACODAWCAMI?
- Zgłoś się na spotkanie telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
- Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
- Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały obligatoryjnie dostarcz do Biura Projektów WSR, pokój nr 3
- wyślij pocztą na adres Uczelni z dopiskiem Biuro Projektów Unijnych
- dostarcz osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3 jak Uczelnia będzie funkcjonowała w trybie stacjonarnym)
- Przyjdź na spotkanie
Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749
WSR serdecznie zaprasza studentów kierunku psychologia medyczna do udziału w wizytach studyjnych realizowanych w ramach projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”.
Udział w wizytach studyjnych jest całkowicie bezpłatny!
DLA KOGO?
Wizyty studyjne skierowane są do studentów studiów niestacjonarnych 1 i 2 stopnia kierunku „Psychologia medyczna”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry
DLACZEGO WARTO?
- poznasz realia i warunki pracy w zawodzie psychologa w różnych placówkach
- poznasz organizacji pracy placówek
- porównasz realia zajęć na uczelniach z realiami placówki
- wzbogacisz doświadczenie zawodowego, które będziesz mógł później wykorzystać w pracy
- zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, kwestii organizacyjnych, formalności urzędowych
SZCZEGÓŁY WIZYT STUDYJNYCH:
- Jedna wizyta studyjna trwa 8 godzin dydaktycznych.
- Wizyty odbywają się w kameralnych grupach, maksymalnie 3 studentów.
- Planowana liczba wizyt dla jednej grupy – 3 wizyty w ciągu roku
- W związku z sytuacją epidemiologiczną część wizyt może odbywać się w formie on-line.
Placówki w których będą odbywały się wizyty studyjne:
- Ogólnopolskie Stowarzyszenie Młodych z Zapalnymi Chorobami Tkanki Łącznej
“3majmy się razem”
ul. Lindleya 16, 02-013 WarszawaStowarzyszenie “3majmy się razem” zostało założone w 2008 roku przez osoby, które zachorowały w dzieciństwie lub młodości, a teraz, jako osoby dorosłe, chcą aktywnie wspierać chorych reumatycznie: dzieci, młodzież, młodych dorosłych oraz ich rodziny.
Misją Stowarzyszenia jest niesienie pomocy chorym i ich rodzinom odnaleźć się w niełatwej sytuacji i wspierać dążenia młodych do uzyskania m.in. samodzielności, pracy, założenia rodziny.
Strona internetowa: www.3majmysierazem.pl - ICDefibrylatorzy – Stowarzyszenie na rzecz osób ze wszczepionymi urządzeniami kardiologicznymi
Sektor 3
ul. Legnicka 65
54-206 WrocławStowarzyszenie ICDefibrylatorzy o sobie:
Jesteśmy grupą pacjentów ze wszczepionymi urządzeniami kardiologicznymi, którzy chcieli robić coś więcej. Nie obce nam była niewiedza, pytania, niepewność. W 2012 roku na Facebooku powstała grupa wsparcia o nazwie ICDefibrylatorzy. Z roku na rok przybywało nowych ludzi szukających informacji, wsparcia i zrozumienia. Z czasem pojawił się pomysł, aby zacząć działać szerzej, mieć możliwość dotarcia do jak największej ilości osób, zaczęliśmy opowiadać o nas naszym lekarzom, którzy bardzo dobrze przyjęli inicjatywne integracji pacjentów.Zaczęliśmy organizować początkowo małe, kilkunastoosobowe zjazdy – teraz po latach dzięki współpracy z lekarzami na naszych corocznych spotkaniach jest możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy, zadania pytań specjalistom z kardiologii, uzyskanie pomocy psychologicznej, oraz przede wszystkim ważna jest integracja tych małych i starszych pacjentów.Naszą misją jest pomoc wszystkim, niezależnie od wieku, uświadamianie społeczeństwa, że choroby serca to nie tylko domena osób starszych, że ze stymulatorem czy kardiowerterem-defibrylatorem można normalnie żyć, pracować, podróżować i spełniać marzenia.
Strona internetowa: www.icd.org.pl Stowarzyszenie Katolicki Ruch Antynarkotyczny KARAN
Ruch KARAN powstał w 1987 r. Stowarzyszenie Katolicki Ruch Antynarkotyczny KARAN to kontynuacja i rozszerzenie działań Ruchu. Swoją działalność zarejestrowało w maju 1992 roku. Obie inicjatywy zapoczątkował ksiądz dr Bronisław Paweł Rosik – Pallotyn.Stowarzyszenie KARAN jest organizacją pożytku publicznego, która zajmuje się promocją zdrowego stylu życia, przeciwdziałaniem występowaniu wszelkich dysfunkcji społecznych w środowisku dzieci i młodzieży, w tym głównie uzależnieniu od różnego rodzaju środków zmieniających świadomość.
KARAN jest pierwszą i największą organizacją pozarządową o profilu katolickim, nastawioną na wszechstronną i systemową pomoc osobom uzależnionym od środków zmieniających świadomość, a także dzieciom i członkom rodzin w kryzysie, niewydolnych wychowawczo.
Praca na rzecz osób dotkniętych problemem uzależnienia od substancji i zachowań jest niezwykle ważna. Uzależnienia są dziś bardzo ważnym problemem społecznym. Młodzi ludzie coraz częściej sięgają po narkotyki nie zdając sobie często w pełni sprawy z bolesnych konsekwencji tej decyzji. Celem Stowarzyszenia KARAN jest przestrzegać przed uzależnieniem, ale także pomagać w wyjściu z nałogu, dawać wsparcie potrzebującym oraz poszerzać wiedzę, świadomość, motywację do zmiany jakości życia.
Strona internetowa www.karan.pl
TERMINY WIZYT
Nazwa placówki | Terminy |
---|---|
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Młodych z Zapalnymi Chorobami Tkanki Łącznej “3majmy się razem” | 3.07.2022 godz. 9-15 |
9.07.2022 godz. 9-15 | |
17.07.2022 godz. 9-15 | |
23.07.2022 godz. 9-15 | |
31.07.2022 godz. 9-15 | |
ICDefibrylatorzy – Stowarzyszenie na rzecz osób ze wszczepionymi urządzeniami kardiologicznymi | Nowe terminy już wkrótce |
Stowarzyszenie Katolicki Ruch Antynarkotyczny KARAN | Nowe terminy już wkrótce |
CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA WIZYTY STUDYJNE?
- Zgłoś się na wizyty studyjne telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
- Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
- Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały obligatoryjnie dostarcz do Biura Projektów WSR, pokój nr 3
- wyślij pocztą na adres Uczelni z dopiskiem Biuro Projektów Unijnych
- dostarcz osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3
- Weź udział w wizytach w zdeklarowanych terminach
Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749
WSR serdecznie zaprasza studentów kierunku psychologia medyczna do udziału w spotkaniach z pracodawcami realizowanych w ramach projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”.
Udział w spotkaniach jest całkowicie bezpłatny!
DLA KOGO?
Wizyty studyjne skierowane są do studentów studiów niestacjonarnych 1 stopnia kierunku „Psychologia medyczna”, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry
DLACZEGO WARTO?
- zapoznasz się z rynkiem pracy, już na etapie studiów będziesz mógł ukształtować swoją ścieżkę rozwoju zawodowego
- poznasz potrzeby i oczekiwania potencjalnych, przyszłych pracodawców
- zwiększysz wiedzę na temat komunikacji niewerbalnej
- poznasz realia dotyczących zawodu psychologa (konieczność podnoszenia kwalifikacji, nauki przez całe życie)
- zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, tworzenia analizy SWOT, kwestii organizacyjnych gabinetu/poradni, formalności urzędowych związanych z otworzeniem gabinetu
SZCZEGÓŁY SPOTKAŃ Z PRACODAWCAMI „TARGÓW PRACY”
Miejsce spotkań WSR
Czas trwania do 6 godzin
Założenia;
3 godziny prelekcji pracodawców + indywidualne konsultacje eksperckie rozmowy z wybranych pracodawcą face to face)
Grupa studentów maks. 15 osób
W przypadku dużego zainteresowania wśród studentów liczba osób może ulec zmianie.
W związku z sytuacją epidemiologiczną spotkania mogą odbywać się w formie on-line.
Prelegenci w ramach spotkań z pracodawcami:
- Ogólnopolskie Stowarzyszenie Młodych z Zapalnymi Chorobami Tkanki Łącznej
“3majmy się razem”
ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
Stowarzyszenie “3majmy się razem” zostało założone w 2008 roku przez osoby, które zachorowały w dzieciństwie lub młodości, a teraz, jako osoby dorosłe, chcą aktywnie wspierać chorych reumatycznie: dzieci, młodzież, młodych dorosłych oraz ich rodziny.
Misją Stowarzyszenia jest niesienie pomocy chorym i ich rodzinom odnaleźć się w niełatwej sytuacji i wspierać dążenia młodych do uzyskania m.in. samodzielności, pracy, założenia rodziny.
Strona internetowa: www.3majmysierazem.pl ICDefibrylatorzy – Stowarzyszenie na rzecz osób ze wszczepionymi urządzeniami kardiologicznymi
Sektor 3
ul. Legnicka 65
54-206 WrocławStowarzyszenie ICDefibrylatorzy o sobie:
Jesteśmy grupą pacjentów ze wszczepionymi urządzeniami kardiologicznymi, którzy chcieli robić coś więcej. Nie obce nam była niewiedza, pytania, niepewność. W 2012 roku na Facebooku powstała grupa wsparcia o nazwie ICDefibrylatorzy. Z roku na rok przybywało nowych ludzi szukających informacji, wsparcia i zrozumienia. Z czasem pojawił się pomysł, aby zacząć działać szerzej, mieć możliwość dotarcia do jak największej ilości osób, zaczęliśmy opowiadać o nas naszym lekarzom, którzy bardzo dobrze przyjęli inicjatywne integracji pacjentów.Zaczęliśmy organizować początkowo małe, kilkunastoosobowe zjazdy – teraz po latach dzięki współpracy z lekarzami na naszych corocznych spotkaniach jest możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy, zadania pytań specjalistom z kardiologii, uzyskanie pomocy psychologicznej, oraz przede wszystkim ważna jest integracja tych małych i starszych pacjentów.
Naszą misją jest pomoc wszystkim, niezależnie od wieku, uświadamianie społeczeństwa, że choroby serca to nie tylko domena osób starszych, że ze stymulatorem czy kardiowerterem-defibrylatorem można normalnie żyć, pracować, podróżować i spełniać marzenia.
Strona internetowa: www.icd.org.plStowarzyszenie Katolicki Ruch Antynarkotyczny KARAN
Ruch KARAN powstał w 1987 r. Stowarzyszenie Katolicki Ruch Antynarkotyczny KARAN to kontynuacja i rozszerzenie działań Ruchu. Swoją działalność zarejestrowało w maju 1992 roku. Obie inicjatywy zapoczątkował ksiądz dr Bronisław Paweł Rosik – Pallotyn.Stowarzyszenie KARAN jest organizacją pożytku publicznego, która zajmuje się promocją zdrowego stylu życia, przeciwdziałaniem występowaniu wszelkich dysfunkcji społecznych w środowisku dzieci i młodzieży, w tym głównie uzależnieniu od różnego rodzaju środków zmieniających świadomość.
KARAN jest pierwszą i największą organizacją pozarządową o profilu katolickim, nastawioną na wszechstronną i systemową pomoc osobom uzależnionym od środków zmieniających świadomość, a także dzieciom i członkom rodzin w kryzysie, niewydolnych wychowawczo.
Praca na rzecz osób dotkniętych problemem uzależnienia od substancji i zachowań jest niezwykle ważna. Uzależnienia są dziś bardzo ważnym problemem społecznym. Młodzi ludzie coraz częściej sięgają po narkotyki nie zdając sobie często w pełni sprawy z bolesnych konsekwencji tej decyzji. Celem Stowarzyszenia KARAN jest przestrzegać przed uzależnieniem, ale także pomagać w wyjściu z nałogu, dawać wsparcie potrzebującym oraz poszerzać wiedzę, świadomość, motywację do zmiany jakości życia.
Strona internetowa www.karan.pl
TERMIN SPOTKANIA
- termin zostanie podany wkrótce
CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA SPOTKANIE Z PRACODAWCAMI?
- Zgłoś się na wizyty studyjne telefonicznie 22 626 20 42 lub 795 347 749 lub mailowo szkolenia@wsr.edu.pl
- Wypełnij dokumenty rekrutacyjne
- Przekaż niezwłocznie podpisane dokumenty do Biura Projektów (wyślij skan dokumentów na adres: szkolenia@wsr.edu.pl, a oryginały obligatoryjnie dostarcz do Biura Projektów WSR, pokój nr 3
- wyślij pocztą na adres Uczelni z dopiskiem Biuro Projektów Unijnych
- dostarcz osobiście do Biura Projektu – WSR, pokój nr 3
- Weź udział w wizytach w zdeklarowanych terminach
Masz pytania? Napisz: szkolenia@wsr.edu.pl lub zadzwoń 22 626 20 42 lub 795 347 749
WSR serdecznie zaprasza studentów kierunku „Fizjoterapia” do udziału w wizytach studyjnych realizowanych w ramach projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”.
Udział w wizytach studyjnych jest całkowicie bezpłatny!
DLA KOGO?
Wizyty studyjne skierowane są do studentów studiów niestacjonarnych i stacjonarnych 4 i 5 roku Fizjoterapii, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.
DLACZEGO WARTO?
- poznasz realia i warunki pracy w zawodzie fizjoterapeuty w różnych placówkach
- poznasz organizacji pracy placówek
- skonfrontujesz wiedzę zdobyta podczas zajęć na uczelniach z realiami pracy placówkach
- wzbogacisz doświadczenie zawodowego, które będziesz mógł później wykorzystać w pracy
- zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, kwestii organizacyjnych, formalności urzędowych
SZCZEGÓŁY WIZYT STUDYJNYCH:
- Jedna wizyta studyjna trwa 8 godzin dydaktycznych
- Wizyty odbywają się w kameralnych grupach, maksymalnie 3 studentów
- Planowana liczba wizyt dla jednej grupy – 1 wizyta maksymalnie 3 wizyty w ciągu roku
- W związku z sytuacją epidemiologiczną część wizyt może odbywać się w formie on-line
Placówki w których będą odbywały się wizyty studyjne:
Ośrodek Rehabilitacji NESTOR to ośrodek opiekuńczo – rehabilitacyjny, całodobowa placówka zapewniająca opiekę osobom w każdym wieku osobom z różnymi schorzeniami neurologicznymi, schorzeniami ortopedycznymi oraz po urazach i zabiegach operacyjnych. Ośrodek Rehabilitacji NESTOR, znajduje się w cichym zakątku starego Mokotowa, z łatwym dojazdem, parkingiem i całodobową ochroną.
Jest to placówka medyczna wyspecjalizowana w rehabilitacji Pacjentów Neurologicznych, Pacjentów po zabiegach ortopedycznych, operacjach, ale też zajmujemy się rehabilitacją i aktywizacją Osób Starszych. Osób z Otępieniem Starczym nieokreślonym, z Demencją, z Chorobą Alzheimer czy Parkinson. Placówka jest ośrodkiem specjalistycznym , przyjaznym dla osób niepełnosprawnych, pozbawionym barier architektonicznych.Bezpieczny Dom Opieki – Ośrodek Opiekuńczo – Rehabilitacyjny NESTOR oferuje troskliwą całodobową opiekę oraz intensywną rehabilitację osobom po urazach, zabiegach operacyjnych, niepełnosprawnym, przewlekle chorym i w podeszłym wieku. Codzienna obecność pielęgniarek, fizjoterapeutów, oraz nadzór lekarza umożliwia regularną specjalistyczną i troskliwą opiekę oraz rehabilitację Pensjonariuszy.
Strona internetowa:- ArkoMed to nowoczesna klinika fizjoterapii oraz gabinet rehabilitacji w Warszawie w których pracuje zespół wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów z zakresu m.in. rehabilitacji dzieci, kręgosłupa, rehabilitacji po wypadku, a także przeznaczonej dla sportowców. To profesjonaliści, którzy nieustannie podnoszą swoją wiedzę i umiejętności, biorąc udział w licznych warsztatach oraz szkoleniach. Specjalizują się w terapii ruchowej, czyli kinezyterapii – leczą przy pomocy ruchu oraz specjalnie dobranej gimnastyki leczniczej. Dzięki tej klinice fizjoterapii w Warszawie Pacjenci mogą pozbyć się dolegliwości i przygotować się do dalszej rehabilitacji. Pomagają minimalizować bóle kręgosłupa o różnym pochodzeniu, zajmują się terapią manualną według wielu sprawdzonych koncepcji o udowodnionej naukowo skuteczności. Prowadzą również gabinet fizykoterapii. Oferują treningi personalne, treningi dla osób starszych, terapia NDT-Bobath, masaże rehabilitacyjne i lecznicze. Prowadzą także fizjoprofilaktykę, zajęcia indywidualne i grupowe. Zajmują się rehabilitacją przepukliny kręgosłupa, leczeniem osteopatycznym, dyskopatią kręgosłupa.
Strona internetowa: arkomed.pl
FeniksMedica sp. z o.o. to placówka działającą od sierpnia 2009 r. zajmująca się szeroko pojętą rehabilitacją. Pacjentami placówki są ludzie w każdym wieku – zarówno młodzi, nieraz zbyt intensywnie pracujący lub uprawiający sport jak i starsi pragnący jak najdłużej zachować aktywność. FeniksMedica posiada kilka gabinetów lekarskich, dwie duże i dobrze wyposażone sale (kinezyterapii i fizykoterapii), aneks wypoczynkowy, przebieralnie z łazienkami i kabinami prysznicowymi, przestronne poczekalnie.
Prezes Zarządu – Jacek Klekowicki – Związany z FeniksMedica od 2013 r. Doświadczony manager, absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Analityk, ekonomista, kilkuletni Dyrektor Zarządzający polskim przedstawicielstwem konsorcjum firm szwedzkich. Zdobywał doświadczenie w Polsce i Szwecji gdzie zarządzał międzynarodowym zespołem.
Strona internetowa: www.feniksmedica.pl
TERMINY WIZYT
Nazwa placówki | Terminy |
---|---|
Gabinet Fizjoterapii Arkomed – Warszawa ul. Nocznickiego 25 01-948 Warszawa | 25.01.2023 godz.10-16 |
1.02.2023 godz.10-16 | |
Bezpieczny Dom Opieki – Ośrodek Opiekuńczo – Rehabilitacyjny NESTOR ul. Bobrowiecka 9 00-728 Warszawa | 8.07 godz. 9-15 |
Bezpieczny Dom Opieki – Ośrodek Opiekuńczo – Rehabilitacyjny NESTOR ul. Bobrowiecka 9 00-728 Warszawa | 23.01.2023 godz. 8-14 |
24.01.2023 godz. 8-14 | |
25.01.2023 godz. 8-14 | |
26.01.2023 godz. 8-14 | |
27.01.2023 godz. 8-14 | |
30.01.2023 godz. 8-14 | |
31.01.2023 godz. 8-14 | |
01.02.2023 godz. 8-14 | |
02.02.2023 godz. 8-14 | |
03.02.2023 godz. 8-14 | |
06.02.2023 godz. 8-14 | |
FeniksMedica sp. z o.o. ul. Puławska 424 02-884 Warszawa | Terminy w trakcie ustalania |
Jeśli jesteś zainteresowana/y wizytami lecz w innych terminach lub innych godzinach prosimy o informację – sprawdzimy możliwość dostosowania terminu.
WSR serdecznie zaprasza studentów kierunku fizjoterapia do udziału w spotkaniach z pracodawcami realizowanych w ramach projektu „Regionalny Rozwój Uczelni”.
Udział w spotkaniach jest całkowicie bezpłatny!
DLA KOGO?
Wizyty studyjne skierowane są do studentów studiów niestacjonarnych i stacjonarnych 4 i 5 roku Fizjoterapii, którym do zakończenia studiów pozostały maksymalnie 4 semestry.
DLACZEGO WARTO?
- zapoznasz się z rynkiem pracy, już na etapie studiów będziesz mógł ukształtować swoją ścieżkę rozwoju zawodowego
- poznasz potrzeby i oczekiwania potencjalnych, przyszłych pracodawców
- zwiększysz wiedzę na temat komunikacji niewerbalnej
- poznasz realia dotyczących zawodu fizjoterapeuty (konieczność podnoszenia kwalifikacji, nauki przez całe życie)
- zdobędziesz wiedzę na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, tworzenia analizy SWOT,
- kwestii organizacyjnych gabinetu/poradni, formalności urzędowych związanych z otworzeniem gabinetu
SZCZEGÓŁY SPOTKAŃ Z PRACODAWCAMI „TARGÓW PRACY”
- Miejsce spotkań: WSR
- Czas trwania do 6 godzin
Założenia:
- 3 godziny prelekcji pracodawców + indywidualne konsultacje eksperckie rozmowy z wybranych pracodawcą face to face
- Grupa studentów maks. 15 osób
W przypadku dużego zainteresowania wśród studentów liczba osób może ulec zmianie.
W związku z sytuacją epidemiologiczną spotkania mogą odbywać się w formie on-line.
Prelegenci w ramach spotkań z pracodawcami:
- Ośrodek Rehabilitacji NESTOR to ośrodek opiekuńczo – rehabilitacyjny, całodobowa placówka zapewniająca opiekę osobom w każdym wieku osobom z różnymi schorzeniami neurologicznymi, schorzeniami ortopedycznymi oraz po urazach i zabiegach operacyjnych. Ośrodek Rehabilitacji NESTOR, znajduje się w cichym zakątku starego Mokotowa, z łatwym dojazdem, parkingiem i całodobową ochroną.
Jest to placówka medyczna wyspecjalizowana w rehabilitacji Pacjentów Neurologicznych, Pacjentów po zabiegach ortopedycznych, operacjach, ale też zajmujemy się rehabilitacją i aktywizacją Osób Starszych. Osób z Otępieniem Starczym nieokreślonym, z Demencją, z Chorobą Alzheimer czy Parkinson. Placówka jest ośrodkiem specjalistycznym , przyjaznym dla osób niepełnosprawnych, pozbawionym barier architektonicznych..
Bezpieczny Dom Opieki – Ośrodek Opiekuńczo – Rehabilitacyjny NESTOR oferuje troskliwą całodobową opiekę oraz intensywną rehabilitację osobom po urazach, zabiegach operacyjnych, niepełnosprawnym, przewlekle chorym i w podeszłym wieku. Codzienna obecność pielęgniarek, fizjoterapeutów, oraz nadzór lekarza umożliwia regularną specjalistyczną i troskliwą opiekę oraz rehabilitację Pensjonariuszy.
Strona internetowa:
- ArkoMed to nowoczesna klinika fizjoterapii oraz gabinet rehabilitacji w Warszawie. Pracuje u nich zespół wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów z zakresu m.in. rehabilitacji dzieci, kręgosłupa, rehabilitacji po wypadku, a także przeznaczonej dla sportowców. To profesjonaliści, którzy nieustannie podnoszą swoją wiedzę i umiejętności, biorąc udział w licznych warsztatach oraz szkoleniach. Specjalizują się w terapii ruchowej, czyli kinezyterapii – leczą przy pomocy ruchu oraz specjalnie dobranej gimnastyki leczniczej. Dzięki tej klinice fizjoterapii w Warszawie Pacjenci mogą pozbyć się dolegliwości i przygotować się do dalszej rehabilitacji. Pomagają minimalizować bóle kręgosłupa o różnym pochodzeniu, zajmujemy się terapią manualną według wielu sprawdzonych koncepcji o udowodnionej naukowo skuteczności. Prowadzą również gabinet fizykoterapii. W ich ofercie znajdują się również treningi personalne, treningi dla osób starszych, terapia NDT-Bobath, masaże rehabilitacyjne i lecznicze. Prowadzą także fizjoprofilaktykę, zajęcia indywidualne i grupowe. Zajmują się także rehabilitacją przepukliny kręgosłupa, leczeniem osteopatycznym, dyskopatią kręgosłupa.
Strona internetowa:
arkomed.pl - FeniksMedica sp. z o.o. to placówka działającą od sierpnia 2009 r. zajmująca się szeroko pojętą rehabilitacją. Pacjentami placówki są ludzie w każdym wieku – zarówno młodzi, nieraz zbyt intensywnie pracujący lub uprawiający sport jak i starsi pragnący jak najdłużej zachować aktywność. FeniksMedica posiada kilka gabinetów lekarskich, dwie duże i dobrze wyposażone sale (kinezyterapii i fizykoterapii), aneks wypoczynkowy, przebieralnie z łazienkami i kabinami prysznicowymi, przestronne poczekalnie.
Prezes Zarządu – Jacek Klekowicki – Związany z FeniksMedica od 2013 r. Doświadczony manager, absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Analityk, ekonomista, kilkuletni Dyrektor Zarządzający polskim przedstawicielstwem konsorcjum firm szwedzkich. Zdobywał doświadczenie w Polsce i Szwecji gdzie zarządzał międzynarodowym zespołem.
Strona www.feniksmedica.pl
Kontakt:
tel. 22 888 28 55
e-mail: regionalnyrozwoj@wsr.edu.pl