Rekrutacja on-line | Wpisowe 0 zł do 8 września

STUDIA II STOPNIA

Organizacja systemu ratownictwa medycznego i zarządzania kryzysowego

Wpisowe 0 zł do 8 września

  • Rodzaj studiów STUDIA II STOPNIA
  • Kierunek studiów Zdrowie publiczne
  • Specjalność Organizacja systemu ratownictwa medycznego i zarządzania kryzysowego
  • Tryb studiów STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
  • Czas trwania 1,5 ROKU (3 SEMESTRY)
Specjalność skierowana jest ku przyszłym liderom w obszarze ratownictwa medycznego i zarządzania kryzysowego. Studenci zdobędą wiedzę na temat organizacji struktur medycznych w sytuacjach awaryjnych, a także skomplikowanych operacji ratunkowych. Nauczą się planowania, koordynowania i zarządzania reakcjami na różnego rodzaju kryzysy zdrowotne oraz podejmowania decyzji w warunkach wysokiego ryzyka.

Studiuj od

593

w miesięcznych 11 ratach

Studiuj z Nami

Elastyczne Tryby Studiowania na Kierunku

Zdrowie publiczne

Wybierając studia online, zyskujesz elastyczność, której potrzebujesz, aby połączyć naukę z codziennymi obowiązkami. Rozumiemy, jak ważne jest zdobycie praktycznych umiejętności, dlatego oferujemy unikalny model łączący naukę zdalną z niezbędnymi zajęciami stacjonarnymi.

Oferujemy dwa elastyczne warianty uczestnictwa w zajęciach praktycznych:

Wariant I

BLOK NAUKI INTENSYWNEJ

Skup się na praktyce podczas dwóch bloków zajęć w każdym semestrze, trwających od czwartku do niedzieli.

Wariant II

TRYB NIESTACJONARNY (HYBRYDOWY)

Uczestnicz w około czterech zjazdach stacjonarnych w semestrze, zgodnie z harmonogramem, który pozwala na regularne doskonalenie umiejętności.

Planowanie z Wyprzedzeniem

Zajęcia stacjonarne są planowane i ogłaszane z odpowiednim wyprzedzeniem, co daje Ci swobodę wyboru najbardziej dogodnego terminu ich realizacji. Dzięki temu możesz idealnie dostosować studia do swojego stylu życia i innych zobowiązań.

Dołącz do nas i skorzystaj z możliwości zdobycia praktycznej wiedzy na własnych warunkach. Twój sukces zaczyna się tutaj!

Procedura przyjęcia

Zarejestruj się w systemie REKRUTACYJNYM

Po rejestracji na podany adres e-maila zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca rejestrację wraz z loginem i hasłem.

Po zalogowaniu w systemie rekrutacyjnym :

KROK 1

Wprowadź dane osobowe.

KROK 2

W zakładce Moje kierunki: wybierz kierunek studiów na który aplikujesz.

Uzupełnij pozostałe informacje w formularzu rekrutacyjnym.

KROK 2

Pobierz wszystkie dokumenty rekrutacyjne, uzupełnij swoimi danymi i prześlij skany na adres e-maila rekrutacja@amh.edu.pl , dokumenty można przesłać również  pocztą, kurierem lub dostarczyć osobiście do Działu Rekrutacji.

Dokumenty do pobrania znajdują się w zakładce PLIKI DO POBRANIA

Po przesłaniu kompletu dokumentów rekrutacyjnych otrzymasz informację zwrotną o przyjęciu na studia.

OPŁATY ADMINISTRACYJNE

  • opłata rekrutacyjna – 85 zł
  • opłata za legitymację studencką – 22 zł
  • opłata wpisowa – 500 zł

WPISOWE 0 zł DO 8 września

Wpłaty należy dokonać na ogólny numer rachunku bankowego.

Opłatę rekrutacyjną oraz wpisowe należy wpłacić na ogólny nr konta:
PKO BP I O/Warszawa
73 1020 1013 0000 0902 0157 0126
w tytule przelewu należy wpisać:
imię i nazwisko, pesel kandydata oraz dopisek “opłata rekrutacyjna i wpisowe na kierunek ….