Rekrutacja on-line | Wpisowe 0 zł do 8 września

STUDIA II STOPNIA

Prawo Medyczne w ochronie zdrowia i ochrona danych osobowych

Wpisowe 0 zł do 8 września

  • Rodzaj studiów STUDIA II STOPNIA
  • Kierunek studiów Zdrowie publiczne
  • Specjalność Prawo Medyczne w ochronie zdrowia i ochrona danych osobowych
  • Tryb studiów STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
  • Czas trwania 1,5 ROKU (3 SEMESTRY)
Prawo medyczne w ochronie zdrowia uczy studentów, jak stosować i interpretować przepisy prawne dotyczące świadczenia usług zdrowotnych i ochrony praw pacjentów. Student poznaje podstawowe zasady i instytucje prawa medycznego, takie jak: odpowiedzialność cywilna i karne lekarzy i innych pracowników ochrony zdrowia, prawa i obowiązki pacjentów i lekarzy, zgoda na leczenie i badania medyczne, tajemnica lekarska i zawodowa, dokumentacja medyczna, transplantacja organów, prokreacja wspomagana, eutanazja i opieka paliatywna. Specjalność obejmuje również zagadnienia związane z organizacją i finansowaniem systemu ochrony zdrowia, takie jak: ubezpieczenie zdrowotne, kontrakty z NFZ, nadzór nad działalnością leczniczą i kontrola jakości usług zdrowotnych.

Absolwenci ścieżki kształcenia Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych w podmiotach leczniczych zostaną praktycznie przygotowani do wykonywania czynności w zakresie nadzoru i zarządzania danymi w podmiotach leczniczych i mogą pracować jako osoby odpowiadające za zarządzanie, nadzór oraz przetwarzanie danych, realizując czynności związane z obsługą pacjenta, administrowaniem systemami IT w ochronie zdrowia.

Absolwenci ścieżki kształcenia Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych w podmiotach leczniczych zostaną praktycznie przygotowani do wykonywania czynności w zakresie nadzoru i zarządzania danymi w podmiotach leczniczych i mogą pracować jako osoby odpowiadające za zarządzanie, nadzór oraz przetwarzanie danych, realizując czynności związane z obsługą pacjenta, administrowaniem systemami IT w ochronie zdrowia. Mogą zajmować się również problematyką audytu bezpieczeństwa informacji i systemów informatycznych oraz pracować jako osoby odpowiedzialne za zaplanowanie oraz przeprowadzanie takich audytów. Absolwenci będą mogli także samodzielnie prowadzić oraz kierować zespołami odpowiedzialnymi za nadzór nad poprawnością przetwarzania danych oraz reagować na incydenty bezpieczeństwa, w tym w systemach teleinformatycznych.

Studiuj od

593

w miesięcznych 11 ratach

Studiuj z Nami

Elastyczne Tryby Studiowania na Kierunku

Zdrowie publiczne

Wybierając studia online, zyskujesz elastyczność, której potrzebujesz, aby połączyć naukę z codziennymi obowiązkami. Rozumiemy, jak ważne jest zdobycie praktycznych umiejętności, dlatego oferujemy unikalny model łączący naukę zdalną z niezbędnymi zajęciami stacjonarnymi.

Oferujemy dwa elastyczne warianty uczestnictwa w zajęciach praktycznych:

Wariant I

BLOK NAUKI INTENSYWNEJ

Skup się na praktyce podczas dwóch bloków zajęć w każdym semestrze, trwających od czwartku do niedzieli.

Wariant II

TRYB NIESTACJONARNY (HYBRYDOWY)

Uczestnicz w około czterech zjazdach stacjonarnych w semestrze, zgodnie z harmonogramem, który pozwala na regularne doskonalenie umiejętności.

Planowanie z Wyprzedzeniem

Zajęcia stacjonarne są planowane i ogłaszane z odpowiednim wyprzedzeniem, co daje Ci swobodę wyboru najbardziej dogodnego terminu ich realizacji. Dzięki temu możesz idealnie dostosować studia do swojego stylu życia i innych zobowiązań.

Dołącz do nas i skorzystaj z możliwości zdobycia praktycznej wiedzy na własnych warunkach. Twój sukces zaczyna się tutaj!

Procedura przyjęcia

Zarejestruj się w systemie REKRUTACYJNYM

Po rejestracji na podany adres e-maila zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca rejestrację wraz z loginem i hasłem.

Po zalogowaniu w systemie rekrutacyjnym :

KROK 1

Wprowadź dane osobowe.

KROK 2

W zakładce Moje kierunki: wybierz kierunek studiów na który aplikujesz.

Uzupełnij pozostałe informacje w formularzu rekrutacyjnym.

KROK 2

Pobierz wszystkie dokumenty rekrutacyjne, uzupełnij swoimi danymi i prześlij skany na adres e-maila rekrutacja@amh.edu.pl , dokumenty można przesłać również  pocztą, kurierem lub dostarczyć osobiście do Działu Rekrutacji.

Dokumenty do pobrania znajdują się w zakładce PLIKI DO POBRANIA

Po przesłaniu kompletu dokumentów rekrutacyjnych otrzymasz informację zwrotną o przyjęciu na studia.

OPŁATY ADMINISTRACYJNE

  • opłata rekrutacyjna – 85 zł
  • opłata za legitymację studencką – 22 zł
  • opłata wpisowa – 500 zł

WPISOWE 0 zł DO 8 września

Wpłaty należy dokonać na ogólny numer rachunku bankowego.

Opłatę rekrutacyjną oraz wpisowe należy wpłacić na ogólny nr konta:
PKO BP I O/Warszawa
73 1020 1013 0000 0902 0157 0126
w tytule przelewu należy wpisać:
imię i nazwisko, pesel kandydata oraz dopisek “opłata rekrutacyjna i wpisowe na kierunek ….